Ja Offshore,
Proficiat met je aankoop, vind het ook echt een dikke quad é Hopelijk ga je er veel plezier aan beleven maar daar twijfel k niet aan
Grtz...
Raptor'ke
R 700 Special Edition SOLD
- yamahakoppel
- Quad GOD
ja proficiat met de aankoop we hebben met turboy goede momenten mee gemaakt en hopen jou ooit ook eens in het echt mogen te ontmoeten
je moet maar zelf een topic openen kunnen we de rest van de evolutie van de quad beter volgen
met dat probleem over de uitlaat en de ketting kan ik mee spreken al 2 keer de uitlaat letterlijk open gezaagd
ik heb daar een ketting rol bevestigd juist achter de bocht van de uitlaat en de steun hangt aan de kader nog niet perfect maar het helpt
je moet maar zelf een topic openen kunnen we de rest van de evolutie van de quad beter volgen
met dat probleem over de uitlaat en de ketting kan ik mee spreken al 2 keer de uitlaat letterlijk open gezaagd
ik heb daar een ketting rol bevestigd juist achter de bocht van de uitlaat en de steun hangt aan de kader nog niet perfect maar het helpt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Je ziet, er zijn altijd mensen met goei gedachten die je willen helpen.
Oh ja, heb gisteren mijn nieuw speelgoed al besteld. Het is dus de Yamaha MT-01 geworden. Heb een nieuwe gekocht maar is wel model 2006. Moest ik je het prijsverschil zeggen met het model 2008 weet je direct waarom ik voor dit modeljaar heb gekozen. Je zou er een nieuwe blaster kunnen mee kopen, laat ik het zo stellen
Eens ik hem heb post ik foto's maar zal wel voor volgende maand zijn nadat ik verhuist ben, de werken schieten ondertussen al goed op.
Oh ja, heb gisteren mijn nieuw speelgoed al besteld. Het is dus de Yamaha MT-01 geworden. Heb een nieuwe gekocht maar is wel model 2006. Moest ik je het prijsverschil zeggen met het model 2008 weet je direct waarom ik voor dit modeljaar heb gekozen. Je zou er een nieuwe blaster kunnen mee kopen, laat ik het zo stellen
Eens ik hem heb post ik foto's maar zal wel voor volgende maand zijn nadat ik verhuist ben, de werken schieten ondertussen al goed op.
DBM PERFORMANCE
-
- Quad Master
- Contacteer:
mooi zo, nog succes ermee
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu