Ik heb me gisteren in de auto 5 van die blauwe lampjes gehaald, die wat ge normaal op de motorkap van de auto plaatst waar die ruitensproeierkes zitten. Nu is mijn vraag, waar kan ik die kabeltjes t beste aansluiten? Gewoon verbinding leggen met mijn groot licht of een apart batterijtje van 9v nemen en ze daarop aansluiten? Alvast bedankt voor de nuttige info...
nie aan verlichting hangen had dit ook gedaan en der is een kortsluiting geweest en heel verlichting naar de klote gewoon batterij onder zadel en kotje boren om kabels erdoor te trekken
niet ingeschreven?? tuurlijk is ie ingeschreven! anders zou ik er ook geen bal aan hebben. Een kerstboom? Ok,kzou zeggen als ik m van voor tot achter en van boven tot onder zou volhangen ja....maar die 2 lampjes?? Amai seg...
Moet je ook zon neonbuis onder je quad plaatsen en projecor mistlampen voorop en lichtmetalenvelgen jaaaa verlagingsetje sierbumpers getinte ruiten zijn ook vet.........
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
heb op mijn vrouw haar Ferrari ook van die lampjes gemonteerd van auto 5 en na enkele maanden was de lichtsterkte voor meer dan de helft verminderd, kwam er nog bij dat het ene lichtje feller brandde dan het andere