tuningproject van mijne kfx 400
ik heb weer wat vertraging op gelopen,de nerfbars zijn pas volgendeweek hier dus nog geen foto's
maar ik heb ook goed nieuws, misschien volgendeweek de zelfde dag als mijn nerfbars heb ik ook mijn nieuwe banden en velgen, sommige onder jullie weten al wat het gaat worden voor de andere is het nog even wachten.
hopen van zegen he
grtzz snowy
maar ik heb ook goed nieuws, misschien volgendeweek de zelfde dag als mijn nerfbars heb ik ook mijn nieuwe banden en velgen, sommige onder jullie weten al wat het gaat worden voor de andere is het nog even wachten.
hopen van zegen he
grtzz snowy
ik vind dat ook helemaal niet erg als ge dat zegt.
ik ben denet bij de zaak gaan kijken voor hoe het is met de velgen en banden, ze hadden ze al daar en stonden al op de quad, maar er is 1 probleempje ik had mijn vorig banden wat vanvoor oplagen op de nieuwe velgen gezet en dat stonden niet mooi,dus wilde ik die brede banden vanvoor maar die zijn te duur voor mijn bedrag , dus heb ik nu weer scooterbandjes laten leggen met andere profiel beter dan de vorige, want anders had ik geen scooterbanden gelegt.
en donderdag zijn de nerfbars er, ik hoop het echt want dat laat altijd op zich wachten he.
ik ben denet bij de zaak gaan kijken voor hoe het is met de velgen en banden, ze hadden ze al daar en stonden al op de quad, maar er is 1 probleempje ik had mijn vorig banden wat vanvoor oplagen op de nieuwe velgen gezet en dat stonden niet mooi,dus wilde ik die brede banden vanvoor maar die zijn te duur voor mijn bedrag , dus heb ik nu weer scooterbandjes laten leggen met andere profiel beter dan de vorige, want anders had ik geen scooterbanden gelegt.
en donderdag zijn de nerfbars er, ik hoop het echt want dat laat altijd op zich wachten he.
- yamahakoppel
- Quad GOD
ja snowy binnen kort kunnen we een nieuw clubke op richten "DE BRANDBLUSSERKES"
ik heb nog ene liggen voor de 700 dus zijn het al 3 leden
ik heb nog ene liggen voor de 700 dus zijn het al 3 leden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadracer
- Contacteer:
jaja, staat er mooi bij je quadje
,
en de brandblusser heeft een mooi plaatsje, zo valt hij niet te fel op
mooi
,
en de brandblusser heeft een mooi plaatsje, zo valt hij niet te fel op
mooi
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;