240cc cilinder blaster
-
thomas.vc
- Easy Quadrider

- Berichten: 190
- Lid geworden op: zo 08 okt, 2006 18:50
- Locatie: twaasland domein
240cc cilinder blaster
hoeveel kost een 240cc cilinder kit voor een blaster?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VITOS-BI ... 18Q2el1247
Voor als je er een wil gaan kopen zou ik het via ebay doen, daar valt de prijs nog mee
Voor als je er een wil gaan kopen zou ik het via ebay doen, daar valt de prijs nog mee
Ja vet hard man... Kom op nou, wat is dat voor een vraag? Een standaard cilinder, met een goede uitlaat, goed membraan, goed luchtfilter EN goede afstelling heeft genoeg vermogen. Dan kun je beginnen aan aftermarket veren en a-armen. Als je dan nog niet hard genoeg gaat, dan ligt het aan je rijders-kwaliteit.
Wil ook niet zeggen dat iedereen met ze quad crosst. Als hij ook veel op de weg rijd en rechte stukken kan je wel wat meer power kwijt.
Met die big bore krijgt die misschien het vermogen een raptor 700 met andere uitlaat en filter. (pk's)
Lijkt mij dat je hier wel goed mee kan crossen dan, toch?
Met die big bore krijgt die misschien het vermogen een raptor 700 met andere uitlaat en filter. (pk's)
Lijkt mij dat je hier wel goed mee kan crossen dan, toch?
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
als je echt het van het wil, heb je CT-racing (zoals al aangehaald is) en Airsal. (op bij project blaster kan je em nog is laten poorten ook,
in combinatie met, grotere carburator, uitlaat, alu luchtfilterbak,... gaan ze allemaal in de 40 pk, sommige zitten al in de 50.
Je kan ook gewoon je standaard cilinder laten poorten, je kop laten vlakken (dit zal je al goed voelen), en dan grotere carburator,...
En een blaster tunen, doe je best zoals ralph zegt. motor lichtjes en dan eerst al de andere nest (veertjes, armpjes, asje, achterbrug).
in combinatie met, grotere carburator, uitlaat, alu luchtfilterbak,... gaan ze allemaal in de 40 pk, sommige zitten al in de 50.
Je kan ook gewoon je standaard cilinder laten poorten, je kop laten vlakken (dit zal je al goed voelen), en dan grotere carburator,...
En een blaster tunen, doe je best zoals ralph zegt. motor lichtjes en dan eerst al de andere nest (veertjes, armpjes, asje, achterbrug).
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Je hoeft echt geen 240 erop te zetten om een blaster goed te laten lopen. Khad toch ook wel een serieus ding aan het rijden, met een standaard cilinder 
Aanpassingen: andere uitlaat, open luchtfilterbak, gewoon standaard carburateur... en de rest mag je zelf uitvogelen
Natuurlijk veel werken met de afstelling en de tandwielen. Ook zonder dikke cilinder en dikke carb kun je hem goed laten lopen.
@ optical nikolas: Zon carb moet je ook maar goed afgesteld krijgen he. Het is niet zo pleur het erop en rijden maar. En in de 50 PK met zo`n ding is wel erg overdreven, ik vraag me af hoelang je ermee kan rijden. 10 uur?
Aanpassingen: andere uitlaat, open luchtfilterbak, gewoon standaard carburateur... en de rest mag je zelf uitvogelen
Natuurlijk veel werken met de afstelling en de tandwielen. Ook zonder dikke cilinder en dikke carb kun je hem goed laten lopen.
@ optical nikolas: Zon carb moet je ook maar goed afgesteld krijgen he. Het is niet zo pleur het erop en rijden maar. En in de 50 PK met zo`n ding is wel erg overdreven, ik vraag me af hoelang je ermee kan rijden. 10 uur?
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:



