ktm blok in ltz frame
- 
				kristof-660
 - Toeschouwer

 - Berichten: 14
 - Lid geworden op: zo 12 mar, 2006 16:39
 - Locatie: goetsenhoven
 
ktm blok in ltz frame
Misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk een 
525 blok in een ltz frame te plaatsen, mints de nodige veranderingen ?
			
			
									
						
							525 blok in een ltz frame te plaatsen, mints de nodige veranderingen ?
quadrunner
			
						- 
				z400_racer
 - Quadracer

 - Berichten: 1405
 - Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
 - Locatie: Aalst
 
als je bereid bent er veel moeite ,werk en materiaal in te steken lukt veel!
wat gareth zegt: ketting moet juist zitten
			
			
									
						
							wat gareth zegt: ketting moet juist zitten
LTZ-400   #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
			
						4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				kristof-660
 - Toeschouwer

 - Berichten: 14
 - Lid geworden op: zo 12 mar, 2006 16:39
 - Locatie: goetsenhoven
 
vraag anders eens meer raad aan joachim van het forum hier.
grtz
			
			
									
						
							grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
			
						- 
				::::JoReN::::
 - Quadrunner

 - Berichten: 815
 - Lid geworden op: ma 24 apr, 2006 18:37
 - Locatie: op de buiten, West-Vlaanderen
 
heeft Joachm hem dan terug thuis, dwz dat hij eigenlijk af is, 
dus nu maar wachten op foto's en nog beter op een nieuw filmpje
  
			
			
									
						
							dus nu maar wachten op foto's en nog beter op een nieuw filmpje
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
			
						Heb hem een tijdje gehad inderdaad. 
Maar sinds gisteren weer uit elkaar (de motor en straks ook de rest) voor de final touch:
nl.: poederlakken, chromeren, motor wordt een 540 bigbore met 12.5 hoge druk piston en een aggressievere hotcam nokkenas,... en natuurlijk een urentellertje
 
over prestaties kan ik mss iets kwijt:
Hij gaat goed..., eerste 4 versnellingen kort en aggresief en laatste 2 langer;
Heb eens de gps meegepakt en kon 145km/h aflezen. Daar ben ik content van dat ik nu korte versnellingen heb om op te trekken + redelijk goeie topsnelheid heb. Bij m'n vorige motor kon het niet allebei zo goed...
Zit ook met een + 4-5cm langere achterbrug tov standaard.
We zien wel binnenkort
			
			
									
						
							Maar sinds gisteren weer uit elkaar (de motor en straks ook de rest) voor de final touch:
nl.: poederlakken, chromeren, motor wordt een 540 bigbore met 12.5 hoge druk piston en een aggressievere hotcam nokkenas,... en natuurlijk een urentellertje
over prestaties kan ik mss iets kwijt:
Hij gaat goed..., eerste 4 versnellingen kort en aggresief en laatste 2 langer;
Heb eens de gps meegepakt en kon 145km/h aflezen. Daar ben ik content van dat ik nu korte versnellingen heb om op te trekken + redelijk goeie topsnelheid heb. Bij m'n vorige motor kon het niet allebei zo goed...
Zit ook met een + 4-5cm langere achterbrug tov standaard.
We zien wel binnenkort
KFX540
			
						


