Iemand ervaring bij motokaiser.com

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Iemand ervaring bij motokaiser.com

Bericht door cyberdrone »

Was zo een beetje op het web aan het rondneuzen naar prijzen van nieuwe quads, en kwam toevalling op de volgende site terecht

http://www.motokaiser.com/index_quad.php

Blijkt een winkel te zijn ergens in de ardennen, maar sommige prijzen zijn waanzinnig laag, vb;

POLARIS SPORTSMAN 400 2008 : 6885€
YAMAHA GRIZZLY 350 4X4 IRS 2008 : 6690€

Heeft er iemand al van die winkel gehoord :?:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

's Zondags tijdens de pauze van het programma 'Moteurs' op RTLTvi is er altijd een stukje reclame van deze winkel. Hebben een zeer groot aanbod en leveren op de meeste modellen 4 jaar garantie.

Vrees dat je weinig mensen gaat vinden op het forum die er een echte ervaring mee hebben.
bertmat
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door bertmat »

Geloof die site maar, wat er op staat klopt.
Bel hen anders eens, vriendelijke gasten hoor.[/quote]
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Als die mannen hun prijzen kloppen (en ik mijn smurf misschien verkocht krijg) zal ik er zeker en vast eens naar bellen.

Bedankt voor de comments mannen :duimhoog:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Plaats reactie