can am renegade
can am renegade
hallo vrienden,mijn nieuwe can am renegade 800cc efi verbruikt 10l op 100km.
volgens de verdeler is er niets aan te regelen.
is er iemand die mij kan helpen aub?
mijn auto is een 1600cc automatique nog wel,en die verbruikt amper 8l.
kawasaki kfx 700
-
- Quadracer
idd, een quad of motor verbruikt nu eenmaal meer dan een auto
10 liter is toch nog te doen.. (t.o.v. sommige)
10 liter is toch nog te doen.. (t.o.v. sommige)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Hoi
1 op 10 is redelijk zuinig.
Verbruik van mijn kq 700 is tussen de 9 en 11 liter op 100 bij een rustige rijstijl.
De kfx 700 van mijn zoon 11 tot 12 liter bij zeer rustige rijstijl kan ook oplopen tot boven de 15 l op 100km.
Het "hoge"vebruik komt wel grotendeels door de automaat,het motortoerental is altijd vrij hoog,en de 4x4 geeft ook extra weerstand ook al staat hij in 4x2 en de quad is ook nog een stuk zwaarder.
grt.
1 op 10 is redelijk zuinig.
Verbruik van mijn kq 700 is tussen de 9 en 11 liter op 100 bij een rustige rijstijl.
De kfx 700 van mijn zoon 11 tot 12 liter bij zeer rustige rijstijl kan ook oplopen tot boven de 15 l op 100km.
Het "hoge"vebruik komt wel grotendeels door de automaat,het motortoerental is altijd vrij hoog,en de 4x4 geeft ook extra weerstand ook al staat hij in 4x2 en de quad is ook nog een stuk zwaarder.
grt.
can am renegade
bedankt voor de inlichting,ik ga toch proberen er iets aan te doen.julie horen nog van mij.
kawasaki kfx 700
- cyberdrone
- Quadracer
ik wil hem anders wel ruilen tegen mijn Kymco, die verbruikt maar 5l/100km
(just kidding)
(just kidding)
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Re: can am renegade
ruil hem tegen mijn fiets dan heb je van het verbruik geen last meer (p s wil wel wat bij betalen fiets is erg zuinig)caterham7 schreef:hallo vrienden,mijn nieuwe can am renegade 800cc efi verbruikt 10l op 100km.
never drive faster than your
guardian angel can fly !
raptor rijder erasmus nederland
guardian angel can fly !
raptor rijder erasmus nederland