Iemand naar het autosalon?
-
YannickSantermans
- Quadrider

-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Die witte M6 is de max, moet alleen zwarte velgen onder in de plaats. Ben de laatste tijd echt zot aan 't draaien van witte auto's. Stond onlangs witte Z4 coupé in de garage, kwijl kwijl. Vorige week in Rijsel een witte Touareg met zwarte velgen gezien
Als ik nieuwe koop is het een witte, maar zal niet voor direct zijn, moet nog een jaartje of drie bollen...
Als ik nieuwe koop is het een witte, maar zal niet voor direct zijn, moet nog een jaartje of drie bollen...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
doubletracing
- Quadracer

-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
http://www.auto55.be/nieuws/11518-wit-i ... rste-kleur
wit is idd populair, maar er hangt veel af van het model, de één is super in het wit en de andere afgrijselijk.
wit is idd populair, maar er hangt veel af van het model, de één is super in het wit en de andere afgrijselijk.
Erasmus all the way!
Wit is gwn de kleurMika schreef:Mijn volgende wagen (zal ik nog wat jaartjes op moeten wachten) wordt zeker en vast een witte!
M'n vriendin & m'n ouders vinden het maar niks, maar straalt echt klasse uit vind ik zelf.
Die M6 wat op het salon staat is echt een droom auto, wou er bijna niet meer uit komen eens ik erin zat.

zijn idd mooie kleurkes, en wit is dd in,
ik persoonlijk blijf voorlopig eigenlijk liefst zilvergrijs metallic zien met titanium afwerking binnenin en beetje chroom buiten
.
mijn focus wordt er binnenkort 7 en stillekes aan zullen de kosten wel gaan beginnen.
mijn vriendin wil als volgende auto een toyota RAV 4.
en ik zal dan wel voor de persoonlijke touch zorgen
, beetje stoerder maken.
grtz
ik persoonlijk blijf voorlopig eigenlijk liefst zilvergrijs metallic zien met titanium afwerking binnenin en beetje chroom buiten
mijn focus wordt er binnenkort 7 en stillekes aan zullen de kosten wel gaan beginnen.
mijn vriendin wil als volgende auto een toyota RAV 4.
en ik zal dan wel voor de persoonlijke touch zorgen
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;