[quote="No Limit YFZDozo""]En als je echt overtuigd bent dat je met een (goed afgestelde) W-tec geen winst kan doen, kom dan maar eens dagje testen en breng maar je eigen quad mee, dan halen we eens de chrono boven.
Trouwens, er is niets mis met een yfz heb er zelf ook veel plezier aan beleefd, alleen kost een goed uitgebouwde tweedehands yfz meer dan de prijs die er nu betaald is voor de demo met alle nieuwe onderdelen, nieuwe plastic,... erbij.[/quote]
met een w-tec win je wedstrijden , ben ik zomaar met je eens, het ging me ook meer om de persoon.
En er is helemaal niets mis met een yfz.
alleen wordt ervanuit gegaan dat een w-tec een yfz weg rijdt.
als dan de piloot op een yfz ... "hem "eruit rijdt om dat de piloot nu eenmaal een betere is...
dat bedoel ik ermee te zeggen ...
over de machines an zich hoor je me zeker geen uitspraken doen.
W-tec demo quad te koop vanaf 10 februari
speciaal of nie goede keuze van die persoon ! in ieder geval de quad zal wel dik in orde zijnbertmat schreef:Moet precies nogal een speciaal iemand zijn met al die geheimzinnigheid errond...
Ben benieuwd
proficiat aan de koper va de w-tec en proficiat aan de verkoper da je een quad met zo geweldige overeenkomst verkoopt
het is toch leuk om eerlijk zaken te doen hee moest iedereen ma zo eerlijk zijn
-
- Quad Expert
- Contacteer:
En of we het weten
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
met een w-tec win je wedstrijden , ben ik zomaar met je eens, het ging me ook meer om de persoon.Dozo schreef:[quote="No Limit YFZDozo""]En als je echt overtuigd bent dat je met een (goed afgestelde) W-tec geen winst kan doen, kom dan maar eens dagje testen en breng maar je eigen quad mee, dan halen we eens de chrono boven.
Trouwens, er is niets mis met een yfz heb er zelf ook veel plezier aan beleefd, alleen kost een goed uitgebouwde tweedehands yfz meer dan de prijs die er nu betaald is voor de demo met alle nieuwe onderdelen, nieuwe plastic,... erbij.
En er is helemaal niets mis met een yfz.
alleen wordt ervanuit gegaan dat een w-tec een yfz weg rijdt.
als dan de piloot op een yfz ... "hem "eruit rijdt om dat de piloot nu eenmaal een betere is...
dat bedoel ik ermee te zeggen ...
over de machines an zich hoor je me zeker geen uitspraken doen.
[/quote]
de dikke jongens moet w-tec nog ontdekken denk ik,zie er in de usa nog niemand mee rijden