T'was zo niet bedoeld, dus sorry mannen, t'was mijn bedoeling niet om het in het belachelijke te trekken
Een hoog verbruik met hoge brandstofprijzen moet inderdaad een demper zijn op het plezier. Zeker als je hem veel gebruikt..
can am renegade
- cyberdrone
- Quadracer
JE WEET TOCH DAT ZO"N QUAD NIET ZUINIG ZAL RIJDENde_jerre schreef:de vraag is al beantwoord en nu hebben ze plezier, dus alle partijen tevredenkarl schreef:Hallo,
FF serieus blijven
Hier is iemand die een vraag heeft en het is denk ik niet de bedoeling dit in het belachelijke te trekken.
grt. Karl
never drive faster than your
guardian angel can fly !
raptor rijder erasmus nederland
guardian angel can fly !
raptor rijder erasmus nederland
JE WEET TOCH DAT ZO"N QUAD NIET ZUINIG ZAL RIJDEN
Toen ik mijn KQ kocht had bij mijn suzuki dealer vertelde hij mij ook dat deze een verbruik zou hebben van 5 à 6 liter.
Omdat ik zelf nooit een quad heb gehad geloofde ik hem ook nog
Toen ik hem hier over aan sprak zij hij dat hij met quads niet veel ervaring had en het zou wel aan de rijstijl liggen,door hier op het forum rond te neuzen en vragen te stellen word je met de tijd wel slimmer"als je niet altijd van zo een onozele antwoorden krijgt"
Dus veronderstel ik iemand die nieuw in het quad milieu is er mss ook niet op de hoogte van is wat zo een quad kan verbruiken.
grt.
Toen ik mijn KQ kocht had bij mijn suzuki dealer vertelde hij mij ook dat deze een verbruik zou hebben van 5 à 6 liter.
Omdat ik zelf nooit een quad heb gehad geloofde ik hem ook nog
Toen ik hem hier over aan sprak zij hij dat hij met quads niet veel ervaring had en het zou wel aan de rijstijl liggen,door hier op het forum rond te neuzen en vragen te stellen word je met de tijd wel slimmer"als je niet altijd van zo een onozele antwoorden krijgt"
Dus veronderstel ik iemand die nieuw in het quad milieu is er mss ook niet op de hoogte van is wat zo een quad kan verbruiken.
grt.
can am renegade
hallo beste vrienden,ik ben julie wel nog een beetje uitleg verschuldig,na een fietsongeval ben ik verlamd aan beide onderbenen.
met die quad rij ik alleen op de baan voor mijn verplaatsingen en een beetje voor de fun.
wat het verbruik van een motor betreft hoef ik geen les te krijgen, want gedurende 40 jaar heb ik niets anders gedaan
dan carburatoren en injectiesistemen afstellen.ik dacht gewoon dat iemand van julie al ervaring had met het injectiesisteem van
de can am,dan moest ik het niet opzoeken,blijkbaar heeft men mij verkeerd begrepen,maar het is julie vergeven.
groetjes van caterham,een man van 64 jaaar.
met die quad rij ik alleen op de baan voor mijn verplaatsingen en een beetje voor de fun.
wat het verbruik van een motor betreft hoef ik geen les te krijgen, want gedurende 40 jaar heb ik niets anders gedaan
dan carburatoren en injectiesistemen afstellen.ik dacht gewoon dat iemand van julie al ervaring had met het injectiesisteem van
de can am,dan moest ik het niet opzoeken,blijkbaar heeft men mij verkeerd begrepen,maar het is julie vergeven.
groetjes van caterham,een man van 64 jaaar.
kawasaki kfx 700