SPECIAL EDITION 700R
Onderste armen staan er op, lijkt op het eerste zicht erg breed dus dat zit goed!
Om de bovenste te kunnen monteren moet ik nog even wachten op een klein onderdeeltje zoals Dutje al vermeld heeft, maar Donderdag heb ik de hele dag vrij dus kunnen we wss in aktie schieten.
Tegen het weekend zal ik ze dan natuurlijk uitvoerig testen!
Bedankt allemaal voor de positieve reacties, is altijd fijn om dat te lezen 's avonds.
Om de bovenste te kunnen monteren moet ik nog even wachten op een klein onderdeeltje zoals Dutje al vermeld heeft, maar Donderdag heb ik de hele dag vrij dus kunnen we wss in aktie schieten.
Tegen het weekend zal ik ze dan natuurlijk uitvoerig testen!
Bedankt allemaal voor de positieve reacties, is altijd fijn om dat te lezen 's avonds.
Laatst gewijzigd door Mika op wo 23 jan, 2008 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
ja ammaai gaat echt ferm worden
en je bent trouwens de eerste van het forum met brede armen voor de raptor
kwil zo vlug mogelijk foto's zien
succes nog verder
en je bent trouwens de eerste van het forum met brede armen voor de raptor
kwil zo vlug mogelijk foto's zien
succes nog verder
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
super vet man!
top quadje en staat inderdaad lekker breed nu
top quadje en staat inderdaad lekker breed nu
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadverslaafde
-
- Quad Expert
prachitg staat gwn weg zot hehe keep going daarvoor doe ik mijn
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
sponserd by : didoreklame roeselare
-
- Quadverslaafde