ProBlaster project cannondale

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

weet iemand als deze motor en lichtspoel heeft ? want ik heb gezien dat ik kabel heb die niet in gebruik zijn :wink:

heb gezien dat de vls'sen met en ktm motor alemaal licht hebben dus moet ik dat toch ook hebben ? :? :p
2-takt zal altijd het beste blijven :)
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

zou ge die foto's ni postte ? luirik ! :p
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

nog even verder gedaan :p

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nu nieuw dichtingen halen en terug in elkaar :knikduim: boit is gemaakt :p :duivel3: ( piston is nog goed voor de dienst :lol: :p)
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

toch machtig zo'n blok !
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

@ Scratch: Heb verschillende keren mn been verbrand, en de laars (er brand rubber van de laars aan de uitlaat vast) maar dat komt ook omdat ik klein ben in verhouding, veel andere rijders hebben dit echt niet omdat ze langer zijn dus iets andere zithouding.
Zo'n ding is echt niet te vergelijken met een Banshee, want dit is gewoon een kanon als je dit open kan houden. Een Shee blijft dan gewoon op zn plek staan. Ja wat moet je met 70 pk...:P
Hoe het ziet met de kabels weet ik niet, maar ik heb er geen licht op hoor, en veel van de 540 en 560 rijders ook niet.

Die uitlaat is trouwens goed v e r n e u k t , dikke lasklodders. En ik heb ook eens gescheurd op precies dezelfde stuk als jij (kan spanning hebben gezeten of trillingen, dan heb ik het over de inlaat)
Is dat een Bing carberateur?
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

ja en bing 55 het is en zeer gemakelijken geen schroeven alemaal snelkopelingen :p of het voor de rest en goede is weet ik niet :p
Tom#11
Quad Master
Quad Master

Bericht door Tom#11 »

Een nieuw tandwielletje kan echt geen kwaad :D
Zoals het klokje thuis tikt, tikt ie waarschijnlijk bij de buren ook.
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

idd maak het maar weer gauw in orde eh :D
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

ben eens benieuwd wat ge der van gaat maken :wink: :duimhoog:
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

Vyrena schreef:@ Scratch: Heb verschillende keren mn been verbrand, en de laars (er brand rubber van de laars aan de uitlaat vast) maar dat komt ook omdat ik klein ben in verhouding, veel andere rijders hebben dit echt niet omdat ze langer zijn dus iets andere zithouding.
Zo'n ding is echt niet te vergelijken met een Banshee, want dit is gewoon een kanon als je dit open kan houden. Een Shee blijft dan gewoon op zn plek staan. Ja wat moet je met 70 pk...:PHoe het ziet met de kabels weet ik niet, maar ik heb er geen licht op hoor, en veel van de 540 en 560 rijders ook niet.

Die uitlaat is trouwens goed v e r n e u k t , dikke lasklodders. En ik heb ook eens gescheurd op precies dezelfde stuk als jij (kan spanning hebben gezeten of trillingen, dan heb ik het over de inlaat)
dan ga ik toch dringend men ander uitlaten moeten kopen :p
banshee power !

ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

ik heb de kapen wat lager gezet zo lijkt hij al en stuk deftiger vind ik

wat vinden jullie hier van beter of slechter ?
ik zal er en foto bij zetten van hoe het anders was :p

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ziet er stukken beter uit! :knikduim:
Quad racer
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Quad racer »

heeft die quad nou gecrosst met verbreders?
Polaris outlaw 525 IRS
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

zilladude schreef:
Vyrena schreef:@ Scratch: Heb verschillende keren mn been verbrand, en de laars (er brand rubber van de laars aan de uitlaat vast) maar dat komt ook omdat ik klein ben in verhouding, veel andere rijders hebben dit echt niet omdat ze langer zijn dus iets andere zithouding.
Zo'n ding is echt niet te vergelijken met een Banshee, want dit is gewoon een kanon als je dit open kan houden. Een Shee blijft dan gewoon op zn plek staan. Ja wat moet je met 70 pk...:PHoe het ziet met de kabels weet ik niet, maar ik heb er geen licht op hoor, en veel van de 540 en 560 rijders ook niet.

dan ga ik toch dringend men ander uitlaten moeten kopen :p
Als je hier in de buurt bij wilt komen wel ja. Nee het is echt niet om op te scheppen of wat dan ook, zon blokkie loopt gewoon fock it hard.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

ziet er al veel beter uit !

@ vyrena : tzou er maar aan mankeren he ! 540cc 2-takt ! zou erg zijn moest de banshee beter gaan ! maar als ik zo'n fmf big bore's met uitlaatklep steek , binnenrotor,vlakschuifcarburators,andere uitlaten ne ander luchtfilter + ook nog carbon kleppen dan gaat hij toch al veel beter knallen :p maar dan ben je wel 3000-4000€ kwijt :p
banshee power !

Plaats reactie