slecht schakelen van mijn raptor 350
- yamahakoppel
- Quad GOD

als je even iets meer gas geeft met de koppeling in zodat de tandwielen iets sneller draaien schakelt hij ook beter het zelfde met achteruit
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

- raptor350
- Quadracer

Inderdaad , men naam scheelt niet veel met die van jouw hé raptor 350L crosser schreef:goedzo maar zulle we nu weer on topic gaan
Heb ik dus ook wel last van ! Als hij warm staat en ik probeer hem van 1ste naar neutraal te ztten , schakeld hij altijd verder naar 2de. Kan moeilijk zo die kleine tik geven om naar neutraal te gaan ...
Zal mss ook is men olie vervangen door vol-synthetische.
Waar ik soms ook last van heb : in achterruit gaat hij altijd perfect! Maar om hem dan weer in voorruit te ziiten , zit ik soms wat te klungelen. Mijn truc is dan om de schakelpook rechts is neutraal te zetten daarna men koppeling wat te lossen en dan kan ik weer de pook verder zetten in voorruit.
MVG,
Raptor350
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
idd ik heb zo al vaker met men warrior liggen schakelen toen hij wat quad was. soms wat stroef. maar als hij warm is kan ik snel schakelen en ook meteen in zijn nutraal ( alleen oppassen tot ik niet iets te hard tik want dan vliegt hij in zijn 1Vyrena schreef:Het rare is (wat mijn ervaring is) dat als hij koud is dan schakeld hij juist nergens naar, omdat je olie ook nog koud. Als hij warm is schakeld hij wel ok!
-
raptor 350
- Toeschouwer

- raptor350
- Quadracer

zo erg is het niet hoor, alleen als hij echt zeer warm staat ( dus na ongeveer 2 / 3 uur te crossen ) gaat hij moeilijk in neutraal. De rest van de versnellingsbak doet normaal.
Ik ga eens verse vol synthetische olie in men blok doen en dan hopelijk een postief verschil voelen
( raden veel mensen aan om eens nieuwe olie te proberen als raptor slecht in neutraal gaat )
Ik ga eens verse vol synthetische olie in men blok doen en dan hopelijk een postief verschil voelen
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules