Laeger's protrax / 250r
-
- Quadrunner
Motor heb ik gisteren uit mekaar gehaald. De cilinder heb ik naar jumpingjet gedaan. Die gaan mij er een zuiger voor zoeken. De vroegen wel, toen ze de cilinder in hun handen hadden, van hoe hij ging. Die zeiden dat hij redelijk was bijgewerkt en ook dat het goed gedaan was. En dat ik er redelijk zuinig op moest zijn want dat je zo nog één moeilijk gaat vinden. De drijfstang die is zelf gepolierd en blinkt als een spiegel.
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
Vandaag alles gehaald bij metacoat. Nu was het subframe weer niet goed. Dat dan maar daar gelaten en de rest meegebracht. Ik denk dat ze daar een beetje gek werden van mij. Ik heb vier keren van kleur veranderd. Maar hoe het nu is ben ik tevreden.
Als hij terug een beetje in mekaar steekt zal ik wat foto's posten
Als hij terug een beetje in mekaar steekt zal ik wat foto's posten
trx480r
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
Bedankt allemaal.
Frame en subframe word wit, armen,stuurstang en achterbrug worden zwart. Beiden met nog een hoogglans vernis erop. De bumper en nerfbars blijven zoals ze zijn. Ik wou ze ook nog laten poederlakken maar ik denk dat je het er niet gaat kunnen ophouden.
Als ik nog wat vorderingen maak zal ik nog wat foto's posten
Frame en subframe word wit, armen,stuurstang en achterbrug worden zwart. Beiden met nog een hoogglans vernis erop. De bumper en nerfbars blijven zoals ze zijn. Ik wou ze ook nog laten poederlakken maar ik denk dat je het er niet gaat kunnen ophouden.
Als ik nog wat vorderingen maak zal ik nog wat foto's posten
trx480r
-
- Quadrunner