in ford een peugeot motor, da zou ik nog eens willen zien. Als er bij ne franse wagen geen olie op het blok staat dan is er iet gaande met het blok
Informeer jullie even verder voor je zegt dat er in ford een peugeot blok zit
Samen werken betekend niet uitwisselen he.
De prijzen van ford zijn ok maar soms mankeerd er wel iets aan de afwerking. Zo vond ik dat een focus beter samengestoken was dan een Mondeo. Maar de mondeo had dan ook weer heel wat minder plastiek dan de focus. Ford is natuurlijk een bouwpakket van plastiek als je het mij vraagt.
Ben zelf eigenaar van een Ford mondeo 2l Full Option en zeer tevreden erover maar ik kan soms mugge ziften over stomme afwerkingsfouten die eigenlijk terrecht zijn. Zo heb ik wanneer de wagen nieuw was al mijn rubbers van de deuren opnieuw gestoken
ze zaten niet correct. Ja ik weet het, wie kijkt er nu naar de rubbers van de deuren
.
VW is niet slecht maar duur voor wat het is plus je hebt totaal geen luxe tenzijn je 25 000 euro extra over hebt. Voordeel is wel dat de motor enorm goe draait ook al heeft die 200 000km. De passat is mijn favoriet maar te duur.
Mercedes E klassen spreekt mij aan maar ik volg de raad van een maat op die in de mercedes garage werkt en beweert voor de moment om van de mercedes af te blijven dat het het ene pb na het andere is die binnenkomt. Mercedes is wel heel stil kwa geluid en daar vind ik wel dat een Ford, VW, Audi niet tegenop kan. Soms heb ik het gedacht of de wagen nu wel draait! !
Mvg
Andries