onderhoud quads!
onderhoud quads!
nu heb ik een paar vraagjes met betrekking tot het onderhouden van de quad.
misschien dat hier een sticky van gemaakt kan worden met alles erop en eraan van onderhoud.
zo denk ik meteen aan de vragen,
( ong na hoelang gemiddeld bij alle quads )
- wanneer kleppen laten na kijken ( of na hoeveel km ong ? )
- wanneer olie verversen in het blok.
- na hoeveel km de wielbouten nog eens goed aandraaien? ( voor diegene die de wielen bijna nooit los maakt )
- om de hoeveel km je luchtfilter insmeren
- is het nodig om na een bepaalde tijd eens je benzine tank en carb schoon te maken.
- hoeveel keer in het jaar een beurd? en welke seizoenen zijn het beste daarvoor?
en zo zijn er nog wel meer van die vragen die standaard kunnen komen.
Die in het rood zijn al mijn vragen wat ik zou willen weten.
en miss meteen een idee voor een sticky!
Mocht het hier al ergens staan, laat het dan even weten dan heb ik daar overheen gekeken.
misschien dat hier een sticky van gemaakt kan worden met alles erop en eraan van onderhoud.
zo denk ik meteen aan de vragen,
( ong na hoelang gemiddeld bij alle quads )
- wanneer kleppen laten na kijken ( of na hoeveel km ong ? )
- wanneer olie verversen in het blok.
- na hoeveel km de wielbouten nog eens goed aandraaien? ( voor diegene die de wielen bijna nooit los maakt )
- om de hoeveel km je luchtfilter insmeren
- is het nodig om na een bepaalde tijd eens je benzine tank en carb schoon te maken.
- hoeveel keer in het jaar een beurd? en welke seizoenen zijn het beste daarvoor?
en zo zijn er nog wel meer van die vragen die standaard kunnen komen.
Die in het rood zijn al mijn vragen wat ik zou willen weten.
en miss meteen een idee voor een sticky!
Mocht het hier al ergens staan, laat het dan even weten dan heb ik daar overheen gekeken.
-
z400_racer
- Quadracer

olie en dergelijke worden zeker vervangenquad-racerrr schreef:oke.
want ik weet namelijk zelf niet wanneer deze het laatst onderhouden is en wat er allemaal onderhouden is.
als ik deze nu naar jumpingjet stuur voor een grote buurt wordt dan ook egt alles na gekeken ?
olie
kleppen
afstelling enz enz?
kleppen en afstelling heb ik geen idee van
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;