access streak 50cc --> 70cc
-
quadaccessstreak
- Toeschouwer

om een goede afstelling te krijgen moet je testen .gebruik de zoek funktie eens of kijk anders eens op een scooter forum.
je kunt niet zomaar zeggen welke afstelling je moet hebben.begin maar eens met meerdere soorten goedkope rolletjes te kopen ,wanneer je afstelling juist is koop je een duurdere [die slijten minder hard]
ps om de perfecte afstelling te krijgen ben je wel een paar dagen verder. succes
je kunt niet zomaar zeggen welke afstelling je moet hebben.begin maar eens met meerdere soorten goedkope rolletjes te kopen ,wanneer je afstelling juist is koop je een duurdere [die slijten minder hard]
ps om de perfecte afstelling te krijgen ben je wel een paar dagen verder. succes
egt perfect krijg je hem toch niet omdat hij niet in het bezit is van een rollerbank voor quads.ericyfz schreef:om een goede afstelling te krijgen moet je testen .gebruik de zoek funktie eens of kijk anders eens op een scooter forum.
en is wel makkelijk af te stellen.
maar als hij nu toch best goed loopt ( geen over toeren maakt ) zou ik als ik jouw was wachten totdat je een andere uitlaat hebt. ( want doe je da niet moet je hem weer opnieuw afstellen )
maar de keuze is aan jou
-
quadaccessstreak
- Toeschouwer

-
quadaccessstreak
- Toeschouwer

-
quadaccessstreak
- Toeschouwer

-
quadaccessstreak
- Toeschouwer

yoyo hier ben ik weer
alles zit er nu onder en doet het perfect.
ik zoek nu alleen nog een passende uitlaat voor me quad. ik ehb technigas van iemand kunnen lenen alleen pastte hij niet, hij had dezelfde quad alleen een exclusieve uitvoering (ik heb de normale uitvoering).
als ik die technigas uitlaat erop wilde zetten kwam hij tegen de versnellingsbak aan en pastte hij dus net niet tegen de cilinder aan en de ophanging pastte net niet.
heeft iemand enig idee welke quad uitlaat wel op mijn quadje past.
alvast bednakt.
alles zit er nu onder en doet het perfect.
ik zoek nu alleen nog een passende uitlaat voor me quad. ik ehb technigas van iemand kunnen lenen alleen pastte hij niet, hij had dezelfde quad alleen een exclusieve uitvoering (ik heb de normale uitvoering).
als ik die technigas uitlaat erop wilde zetten kwam hij tegen de versnellingsbak aan en pastte hij dus net niet tegen de cilinder aan en de ophanging pastte net niet.
heeft iemand enig idee welke quad uitlaat wel op mijn quadje past.
alvast bednakt.
koop je een technigas 70cc RS en las deze om
( of andere scooter uitlaat )
geeft je veel meer power. of laat eentje maken zoals RP hier op het forum heeft gedaan.
en anders de technigas quadre ( of hoe die ook heet ) bij becon quads ( heb je 2 types ) 1 uitlaat voor ZONDER achteruit en de anders is als je een achteruit hebt.
geeft je veel meer power. of laat eentje maken zoals RP hier op het forum heeft gedaan.
en anders de technigas quadre ( of hoe die ook heet ) bij becon quads ( heb je 2 types ) 1 uitlaat voor ZONDER achteruit en de anders is als je een achteruit hebt.
-
quadaccessstreak
- Toeschouwer