Vraagje LTZ400
Vraagje LTZ400
yo,
heb sinds gisteren ltz 400 en nu vraag ik mij af of het zadel omhoog kan om papieren en dergelijke in te steken.
Heb al aan dat zadel liggen trekken en het wil maar nie bewegen :p
Kan iemand uitleggen hoe ik het naar omhoog kan doen of kan het zadel niet naar omhoog?
Mvg,
xaVvVVvVv
heb sinds gisteren ltz 400 en nu vraag ik mij af of het zadel omhoog kan om papieren en dergelijke in te steken.
Heb al aan dat zadel liggen trekken en het wil maar nie bewegen :p
Kan iemand uitleggen hoe ik het naar omhoog kan doen of kan het zadel niet naar omhoog?
Mvg,
xaVvVVvVv
-
- Quadracer
aan de onderkant(van de kappen) zie je een zwart bekleed hendeltje waar je aan moet trekken en ondertussen het zadel omhaag halen
is niet direct zo een slim idee om je papieren daar te steken voor moest hij in het geval ooit eens gestolen worden,
heeft hij de papieren en dergelijke er direct bij..
btw. proficiat met je aankoop
is niet direct zo een slim idee om je papieren daar te steken voor moest hij in het geval ooit eens gestolen worden,
heeft hij de papieren en dergelijke er direct bij..
btw. proficiat met je aankoop
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
heb je 't gevonden?
succes met je quad man
graag gedaan
succes met je quad man
graag gedaan
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
papieren zou ik er ook niet steken omdat ze daar al eens nat kunnen worden.
grtz
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb mijn papieren in het hoesje van het instructieboekje gedaan en die gestoken waar die vandaan kwam, 'in' het zadel.ICHE schreef:papieren zou ik er ook niet steken omdat ze daar al eens nat kunnen worden.
grtz
Eerst legde ik ze in het bakje maar toen werden ze nat, ik denk dat je ze met crossen er sowieso uit moet halen. Dus blijven ze bij weggebruik denk ik wel droog.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Kijk eens op www.dqt.be en dan service manuals. Staat de volledige handleiding op, altijd handig
mijn papieren zitten in men achterzak in luchtdicht zakje, nooit in of op de quad als ik er niet ben.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadracer
endurojas..Danny schreef:hoe doen jullie het dan als ge met de quad de modder in gaat? rugzak meenemen ofzo?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
in een plastiek zakje, samen met gsm, ... in jas of in rugzak.
dit heb ik ook eens met de auto gedaan, administratief was ik niet in orde, 25 of 50 € boete gehad sindsdien altijd origineel papieren bijfrank schreef:Ik neem gewoon copie's van de nodige paîeren en laat de originele
thuis ,en als ik dan eens controle zou krijgen wat nog nooit gebeurt is rijden we naar huis
om de originele te tonen.
mvg ,Frank
ik heb daarvoor naar de politie gegaan en ze hebben mij gezegd dat dat geen probleem is zolang ik het zie zitten als ik tegen gehouden word dat ik dan de originele moet gaan tonen...ICHE schreef:dit heb ik ook eens met de auto gedaan, administratief was ik niet in orde, 25 of 50 € boete gehad sindsdien altijd origineel papieren bijfrank schreef:Ik neem gewoon copie's van de nodige paîeren en laat de originele
thuis ,en als ik dan eens controle zou krijgen wat nog nooit gebeurt is rijden we naar huis
om de originele te tonen.
mvg ,Frank