Vraagje LTZ400

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
ltz tje
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ltz tje »

ik doe het zelfde als frank ik heb ook van alles copies
en dan in een lucht dicht zakje en hup :arrow: het zadel onder
en dan crossen maar :knikduim:
snowy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door snowy »

ik heb altijd zo een ik kom niet op de naam,maar zo een zakje rond de buik en daar duw ik dat altijd in,maar ik heb dat eens gedaan maar toen begon het te regenen en alles kletsnat,toen bedacht ik zo een zakje erom te doen en dan terug in dat ding te duwen,nu kan ik rond rijden dat ik kletsnat word tot op mijn onderbroek :D maar mijn papieren zijn wel droog.
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

snowy schreef:ik heb altijd zo een ik kom niet op de naam,maar zo een zakje rond de buik en daar duw ik dat altijd in,maar ik heb dat eens gedaan maar toen begon het te regenen en alles kletsnat,toen bedacht ik zo een zakje erom te doen en dan terug in dat ding te duwen,nu kan ik rond rijden dat ik kletsnat word tot op mijn onderbroek :D maar mijn papieren zijn wel droog.
een buidelzakje ofzo iets?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
ibieboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ibieboy »

Zeker geen papieren onder zadel steken.
Mijn quad stond op de remorque en zadel waaide eraf... gelukkig zaten papieren er niet in als je begrijpt wat ik bedoel :p
Grtz
Moorverken
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Moorverken »

Je kan ook een PVC-buis met draaistop monteren onder de achterkap. Hier kan je veel in kwijt en alles blijft droog.
http://www.demoorverkens.net

Moor, moor en nog eens moor...
Yamaha Raptor 700R SE :quad:
Plaats reactie