tuningproject van mijne kfx 400
- yamahakoppel
- Quad GOD
hij ligt nu wel terug hoger vanvoor
je brandblusser hangt daar goed uit het zicht lijkt nu wel een NOS fles
je brandblusser hangt daar goed uit het zicht lijkt nu wel een NOS fles
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadracer
- Contacteer:
zalige kfx heb er nog nie veel zo gezien knap gedaan
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
sponserd by : didoreklame roeselare
hey, ik heb graag jullie mening over iets
ik heb toch op mijn achter spatborden 99 staan he
nu zit ik te twijfelen voor iets anders ik weet niet wat ik zou pakken, misschien een tribel ofzo of een andere tekening,of terug een cijfer met mijn forum naar eronder
zeg maar iets als iemand een heeft dan kan ik mij dat eens bekijken.
alvast bedankt
grtzz
ik heb toch op mijn achter spatborden 99 staan he
nu zit ik te twijfelen voor iets anders ik weet niet wat ik zou pakken, misschien een tribel ofzo of een andere tekening,of terug een cijfer met mijn forum naar eronder
zeg maar iets als iemand een heeft dan kan ik mij dat eens bekijken.
alvast bedankt
grtzz
ja dan zal ik die stickerset nog wel eventjes laten staan tot ik zeg echt beu ben, en tot ik iets anders heb gevonden.
ik heb pas nieuwe zaken gekocht en ik heb het al weer in mijn hoofd voor nieuwe zaken te kopen dus als eerste weer.
1 powerkit
2 opluchtfilter
voor mij gaat het niet zo zeer om de power het is wel fijn meegegeven, maar om het geluid nog wat heviger te maken, ik moet er wel bij zeggen als ik ga rijden in het dorp of stad geef ik nooit extra gas ik hou mij fansoenlijk aan het geluid,alleen op de grote baan geef ik wel altijd wat extra gas.
grtzzz
ik heb pas nieuwe zaken gekocht en ik heb het al weer in mijn hoofd voor nieuwe zaken te kopen dus als eerste weer.
1 powerkit
2 opluchtfilter
voor mij gaat het niet zo zeer om de power het is wel fijn meegegeven, maar om het geluid nog wat heviger te maken, ik moet er wel bij zeggen als ik ga rijden in het dorp of stad geef ik nooit extra gas ik hou mij fansoenlijk aan het geluid,alleen op de grote baan geef ik wel altijd wat extra gas.
grtzzz
heey airwolf,mijn maten van de voor banden zijn 150/80/10
beter laat dan nooit he.
maar nu is mijn vraag he, hoe breed is mijn velg dan,is dat de juiste velgen voor die brede banden want ik heb mijn twijfels,die van jumpingjet zeggen van jaja,maar wil het toch eens van jullie horen.
ja sotte,ik moet eerlijk zeggen ik heb gewoon gekeken wat ik mooi vond en dat heb ik gepakt hihiih en het waren nu de douglass
de itp's waren ook niet mis,die hadden ze niet wel die douglass.
grtzz snowy
beter laat dan nooit he.
maar nu is mijn vraag he, hoe breed is mijn velg dan,is dat de juiste velgen voor die brede banden want ik heb mijn twijfels,die van jumpingjet zeggen van jaja,maar wil het toch eens van jullie horen.
ja sotte,ik moet eerlijk zeggen ik heb gewoon gekeken wat ik mooi vond en dat heb ik gepakt hihiih en het waren nu de douglass
de itp's waren ook niet mis,die hadden ze niet wel die douglass.
grtzz snowy
bedankt robin
het is iets appart he een kfx 400 zo.
ik heb vandaag nog eens de quad uitgehaald en eens gepoets want met dat regen kon ge niks doen,heb wat foto's gemaakt ervan,en toen ben ik gaan rijden was toch goed weer.
http://img357.imageshack.us/img357/8667 ... b0.jpg[img]
het is iets appart he een kfx 400 zo.
ik heb vandaag nog eens de quad uitgehaald en eens gepoets want met dat regen kon ge niks doen,heb wat foto's gemaakt ervan,en toen ben ik gaan rijden was toch goed weer.
http://img357.imageshack.us/img357/8667 ... b0.jpg[img]