Yannick's new Mean Green Machine...
-
- Quadrider
Yoooo iedereen,
ff rap met paint iets uitgeprobeerd.
Ga wat stukken op mijn quad in een ander kleurtje zetten, wel geen volledige andere kleur. Maar de kleur van mijn kader (grijs) wat door trekken.
Koplamp covers in het grijs, Tankpad grijs, en tandwielbescherming in het grijs.
En de zadel wordt dan overtrokken bij Quadshop (ben nog aan een ontwerpke bezig)
Graag wat meningen, en eventueel suggesties?
Ook eventueel iemand die me dit zou kunnen spuiten
Dank bij voorbaat
Grtzzzz...
Yannick
ff rap met paint iets uitgeprobeerd.
Ga wat stukken op mijn quad in een ander kleurtje zetten, wel geen volledige andere kleur. Maar de kleur van mijn kader (grijs) wat door trekken.
Koplamp covers in het grijs, Tankpad grijs, en tandwielbescherming in het grijs.
En de zadel wordt dan overtrokken bij Quadshop (ben nog aan een ontwerpke bezig)
Graag wat meningen, en eventueel suggesties?
Ook eventueel iemand die me dit zou kunnen spuiten
Dank bij voorbaat
Grtzzzz...
Yannick
- yamahakoppel
- Quad GOD
inderdaad mooi en uniek ik was ook aan de neus aan het denken maar dat is te veel denk ik
probeer de zelfde kleur grijs als uw nieuwe zadel te krijgen anders eerst de zadel
probeer de zelfde kleur grijs als uw nieuwe zadel te krijgen anders eerst de zadel
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadrider
denk ook wel dat het knap zal zijn, anders eens iemand laten fotoshoppen, geeft ltijd een beter beeld.
grtz
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrider
Is geregeld, Tommi gaat de stukken spuiten voor een mooi prijsje, nogmaals bedankt daarvoor
Zoals op foto:
Koplampcovers, kap van de naftbak, kettingbeschermer, en de kap van het achterlicht worden gespoten.
De zadelovertrek is geen probleem voor de tint grijs, kan zelf kiezen welke tint, dus...
Foto's zullen ongetwijfeld volgen in de loop van de volgende weken
Grtzzzz
Yannick
Zoals op foto:
Koplampcovers, kap van de naftbak, kettingbeschermer, en de kap van het achterlicht worden gespoten.
De zadelovertrek is geen probleem voor de tint grijs, kan zelf kiezen welke tint, dus...
Foto's zullen ongetwijfeld volgen in de loop van de volgende weken
Grtzzzz
Yannick
-
- Quadrider