Remblokken staan gewoon goed op de remschijf zelf.
Oude blokken raakte nog wel eens oververhit door hard remmen achter elkaar met rondjes rijden op het industrie terrein. Korte rechte stukken koelde me blokken te weinig af. Blokken lijken dan op een glasplaat en remmen dan niet meer. Moeten ze eraf en weer opschuren.
Voordeel nu is dat ik veel grote blokken heb en dus minder snel oververhit raken. Dit remt ook wat harder met minder remkracht. Want ik heb me rempedaal ingekort omdat het zo slecht uit kwam met me frame. Hierdoor is de hefboom werking veel minder geworden en kan ik achter niet hard meer remmen.
Zag deze klauw voor een mooie prijs en wou het wel proberen.
Rempedaal moet langer worden of me schanier punt meer naar achter brengen.
Remklauw kan alleen op deze manier gemonteerd worden, waardoor automatisch remleiding zo komt te staan.
Ketting loopt zo perfect. Rollen inderdaad tegen het klapperen.