welke mud banden raden jullie mij aan voor mijn grizzly 600
Bandjes op mijne 350
Hoi Hoi,
Als ik op mijne Grizzly 350 4x4 25 hoog en 12" breed zou gaan, zou da teveel zijn ?
Zowel voor als achter ...
of zou ik vooraan 10" gaan ?
Standaard =
Tires/Front AT25x8-12
Tires/Rear AT25x10-12
wat denken jullie ?
Als ik op mijne Grizzly 350 4x4 25 hoog en 12" breed zou gaan, zou da teveel zijn ?
Zowel voor als achter ...
of zou ik vooraan 10" gaan ?
Standaard =
Tires/Front AT25x8-12
Tires/Rear AT25x10-12
wat denken jullie ?
Driving the Yamaha Grizzly 700fi with EPS and OnCommand 4x4
Kenda Bear Claw
27x10x12
27x12x12
Quadrax Cargo & Seat
ESH racing USA : Power tip on order
Kolpin Rear Mirrors
WebSite : http://svhconsult.spaces.live.com/
Youtube : http://www.youtube.com/profile?user=Zwijnkonijn
Photo Site : http://zwijnkonijn.myphotoalbum.com
Kenda Bear Claw
27x10x12
27x12x12
Quadrax Cargo & Seat
ESH racing USA : Power tip on order
Kolpin Rear Mirrors
WebSite : http://svhconsult.spaces.live.com/
Youtube : http://www.youtube.com/profile?user=Zwijnkonijn
Photo Site : http://zwijnkonijn.myphotoalbum.com
.
NOBODY ??[/b]
NOBODY ??[/b]
Driving the Yamaha Grizzly 700fi with EPS and OnCommand 4x4
Kenda Bear Claw
27x10x12
27x12x12
Quadrax Cargo & Seat
ESH racing USA : Power tip on order
Kolpin Rear Mirrors
WebSite : http://svhconsult.spaces.live.com/
Youtube : http://www.youtube.com/profile?user=Zwijnkonijn
Photo Site : http://zwijnkonijn.myphotoalbum.com
Kenda Bear Claw
27x10x12
27x12x12
Quadrax Cargo & Seat
ESH racing USA : Power tip on order
Kolpin Rear Mirrors
WebSite : http://svhconsult.spaces.live.com/
Youtube : http://www.youtube.com/profile?user=Zwijnkonijn
Photo Site : http://zwijnkonijn.myphotoalbum.com
.
Kenda Bear Claw
Aggressive tread design provides beefy hook up packed into one of the meanest tires available.
Angled knobs dig into the terrain for maximum traction while center lugs provides extra traction and better control.
Compounded with a special tear and snag resistant material that extends the tread life and also protects the tire against punctures from sharp objects.
The Bear Claw is 6-ply for excellent puncture resistance!
Built in rim guard protects your wheel from dings and dents while also preventing dirt from wedging between the tire and rim
25x12.5x12
26x12x12
en de
ITP 589 M/S ATV Tires
Arguably the best mud and snow tire ever.
Wide open, extra deep 2-stage lug and super-aggressive, self-cleaning tread pattern for unmatched traction and handling when the going gets extreme.
Unlike many mud tires, this one provides an amazingly smooth ride on hardpack conditions
26x12x12
Kenda Bear Claw
Aggressive tread design provides beefy hook up packed into one of the meanest tires available.
Angled knobs dig into the terrain for maximum traction while center lugs provides extra traction and better control.
Compounded with a special tear and snag resistant material that extends the tread life and also protects the tire against punctures from sharp objects.
The Bear Claw is 6-ply for excellent puncture resistance!
Built in rim guard protects your wheel from dings and dents while also preventing dirt from wedging between the tire and rim
25x12.5x12
26x12x12
en de
ITP 589 M/S ATV Tires
Arguably the best mud and snow tire ever.
Wide open, extra deep 2-stage lug and super-aggressive, self-cleaning tread pattern for unmatched traction and handling when the going gets extreme.
Unlike many mud tires, this one provides an amazingly smooth ride on hardpack conditions
26x12x12
Driving the Yamaha Grizzly 700fi with EPS and OnCommand 4x4
Kenda Bear Claw
27x10x12
27x12x12
Quadrax Cargo & Seat
ESH racing USA : Power tip on order
Kolpin Rear Mirrors
WebSite : http://svhconsult.spaces.live.com/
Youtube : http://www.youtube.com/profile?user=Zwijnkonijn
Photo Site : http://zwijnkonijn.myphotoalbum.com
Kenda Bear Claw
27x10x12
27x12x12
Quadrax Cargo & Seat
ESH racing USA : Power tip on order
Kolpin Rear Mirrors
WebSite : http://svhconsult.spaces.live.com/
Youtube : http://www.youtube.com/profile?user=Zwijnkonijn
Photo Site : http://zwijnkonijn.myphotoalbum.com
THX Man,
Ik weet dan wel wat ik ga doen...
25x10x12 vooraan
25x12.5x12 Achteraan
Ik weet dan wel wat ik ga doen...
25x10x12 vooraan
25x12.5x12 Achteraan
Driving the Yamaha Grizzly 700fi with EPS and OnCommand 4x4
Kenda Bear Claw
27x10x12
27x12x12
Quadrax Cargo & Seat
ESH racing USA : Power tip on order
Kolpin Rear Mirrors
WebSite : http://svhconsult.spaces.live.com/
Youtube : http://www.youtube.com/profile?user=Zwijnkonijn
Photo Site : http://zwijnkonijn.myphotoalbum.com
Kenda Bear Claw
27x10x12
27x12x12
Quadrax Cargo & Seat
ESH racing USA : Power tip on order
Kolpin Rear Mirrors
WebSite : http://svhconsult.spaces.live.com/
Youtube : http://www.youtube.com/profile?user=Zwijnkonijn
Photo Site : http://zwijnkonijn.myphotoalbum.com
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
eerder vooraan een 25x9x12 (ik heb 27x9x12 vooraan en 27x12x12 achteraan)samvh schreef:THX Man,
Ik weet dan wel wat ik ga doen...
25x10x12 vooraan
25x12.5x12 Achteraan
en 12.5 achter is voor mij persoonlijk te breed
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Hey Jerome,jerom schreef:voila mijn mudgears liggen erop
het is toch 26x10x12 en 26x12x12 geworden
en nu een paar weken verder, tevreden van je keuze ?
schuren ze niet of zo ? baanvast
Maybe some Pictures
thx buddy
Sam
Toegevoegd na 5 minuten:
Yo Brutus,brutus32 schreef: eerder vooraan een 25x9x12 (ik heb 27x9x12 vooraan en 27x12x12 achteraan)
en 12.5 achter is voor mij persoonlijk te breed
met welke machine rij jij ?
Driving the Yamaha Grizzly 700fi with EPS and OnCommand 4x4
Kenda Bear Claw
27x10x12
27x12x12
Quadrax Cargo & Seat
ESH racing USA : Power tip on order
Kolpin Rear Mirrors
WebSite : http://svhconsult.spaces.live.com/
Youtube : http://www.youtube.com/profile?user=Zwijnkonijn
Photo Site : http://zwijnkonijn.myphotoalbum.com
Kenda Bear Claw
27x10x12
27x12x12
Quadrax Cargo & Seat
ESH racing USA : Power tip on order
Kolpin Rear Mirrors
WebSite : http://svhconsult.spaces.live.com/
Youtube : http://www.youtube.com/profile?user=Zwijnkonijn
Photo Site : http://zwijnkonijn.myphotoalbum.com
-
- Quadrider
- Berichten: 406
- Lid geworden op: di 19 dec, 2006 19:28
- Locatie: Raptorgem
- Contacteer:
.
1 woord ...
BANGELIJK !!!!
1 woord ...
BANGELIJK !!!!
Driving the Yamaha Grizzly 700fi with EPS and OnCommand 4x4
Kenda Bear Claw
27x10x12
27x12x12
Quadrax Cargo & Seat
ESH racing USA : Power tip on order
Kolpin Rear Mirrors
WebSite : http://svhconsult.spaces.live.com/
Youtube : http://www.youtube.com/profile?user=Zwijnkonijn
Photo Site : http://zwijnkonijn.myphotoalbum.com
Kenda Bear Claw
27x10x12
27x12x12
Quadrax Cargo & Seat
ESH racing USA : Power tip on order
Kolpin Rear Mirrors
WebSite : http://svhconsult.spaces.live.com/
Youtube : http://www.youtube.com/profile?user=Zwijnkonijn
Photo Site : http://zwijnkonijn.myphotoalbum.com
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
even voor de duidelijkheid.
let wel op dat als je andere banden zet op een quad met 4x4 dat je gelijk omhoog moet gaan met de bandenmaat voor en achter.
dit omdat de vertanding van je 4x4 systeem is gebouwt op een bepaalde maat band.
als je dan 2 verschillende banden maten neemt wil dat zeggen dat je achterwielen langerzamer rond gaan dan bijvoorbeeld voor.
hierdoor slijt je 4x4 enorm hard en kunnen assen breken onder zware belasting.
even ter informatie.
aangezien sommige mensen hier volgens mij niet van op de hoogte zijn.
let wel op dat als je andere banden zet op een quad met 4x4 dat je gelijk omhoog moet gaan met de bandenmaat voor en achter.
dit omdat de vertanding van je 4x4 systeem is gebouwt op een bepaalde maat band.
als je dan 2 verschillende banden maten neemt wil dat zeggen dat je achterwielen langerzamer rond gaan dan bijvoorbeeld voor.
hierdoor slijt je 4x4 enorm hard en kunnen assen breken onder zware belasting.
even ter informatie.
aangezien sommige mensen hier volgens mij niet van op de hoogte zijn.
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
in de praktijk zijn 2 versch maten een lullig zicht, maar aangezien de meeste 4x4 quads een inschakelbare 4x4 hebben kan het in theorie wel..epix no-fear schreef:even voor de duidelijkheid.
let wel op dat als je andere banden zet op een quad met 4x4 dat je gelijk omhoog moet gaan met de bandenmaat voor en achter.
dit omdat de vertanding van je 4x4 systeem is gebouwt op een bepaalde maat band.
als je dan 2 verschillende banden maten neemt wil dat zeggen dat je achterwielen langerzamer rond gaan dan bijvoorbeeld voor.
hierdoor slijt je 4x4 enorm hard en kunnen assen breken onder zware belasting.
even ter informatie.
aangezien sommige mensen hier volgens mij niet van op de hoogte zijn.
en met vertanding bedoel je wss de splines in het diff ?
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
ha mannekes
die mud gears zijn echt top in de moor vraag da maar aan moorverken anders stak hij nu nog vast
ze zij ook echt comfortabel en bieden een heel goede grip op de weg want het is echt een heel zacht rubber.
ook zijn ze zeer slijtvast want ik rij regelmatig op het asfalt ook.
maar er is natuurlijk ook een andere kant van het verhaal.
boven de 50 km per u is mijn stuur bijna niet meer vast te houden en wordt de quad heel onbetrouwbaar.
ik heb alle uitlijningen nog eens nageken en die zijn perfect ik ga juist nog is proberen ze te balanceren maar dat zal weinig uithalen bij zo een zware banden denk ik persoonlijk.
ook zijn ze 3 x zo zwaar als de originele dunlops op een grizzly waardoor ik ook een dike 10 km per u in topsnelheid verloren ben (dat is nu voor mij persoonlijk geen probleem)
ik heb voor 26X10X12 dit scheelt geen haar met mijn stuurstang maar toch raken ze nooit ook al rij ik bijna zonder druk.
achter heb ik 26X12X12 deze vormen ook geen enkel probleem
voila mijn ervaring met de mud gears
grtz jerom
die mud gears zijn echt top in de moor vraag da maar aan moorverken anders stak hij nu nog vast
ze zij ook echt comfortabel en bieden een heel goede grip op de weg want het is echt een heel zacht rubber.
ook zijn ze zeer slijtvast want ik rij regelmatig op het asfalt ook.
maar er is natuurlijk ook een andere kant van het verhaal.
boven de 50 km per u is mijn stuur bijna niet meer vast te houden en wordt de quad heel onbetrouwbaar.
ik heb alle uitlijningen nog eens nageken en die zijn perfect ik ga juist nog is proberen ze te balanceren maar dat zal weinig uithalen bij zo een zware banden denk ik persoonlijk.
ook zijn ze 3 x zo zwaar als de originele dunlops op een grizzly waardoor ik ook een dike 10 km per u in topsnelheid verloren ben (dat is nu voor mij persoonlijk geen probleem)
ik heb voor 26X10X12 dit scheelt geen haar met mijn stuurstang maar toch raken ze nooit ook al rij ik bijna zonder druk.
achter heb ik 26X12X12 deze vormen ook geen enkel probleem
voila mijn ervaring met de mud gears
grtz jerom
yamaha grizzly 600 4X4 2000
-
- Quad Expert
- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
Met deze banden heb ja altijd dat probleem
ik heb voriig jaar met een Rhino gereden met zelfde banden op,
en ook dat probleem daveren dat het niet normaal was vraag maar aan Elfred
ik heb voriig jaar met een Rhino gereden met zelfde banden op,
en ook dat probleem daveren dat het niet normaal was vraag maar aan Elfred
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html