Vraagje i.v.m. het rijbewijs
-
Steffen
- Quadracer

- Contacteer:
fout, als je 20 u les gevolgd heb bij een rijschool en je hebt je voorlopig rijbewijs waarmee je zonder begeleider mag rijden, dan mag je ook met een quad rijden.karl schreef:Nee.bigboy00 schreef:srry dat ik effe off topic ga maar ik heb nog een vraagje
vanaf je 17 kun je je theorie voor je autorijbewijs gaan afleggen
en ben je dus in het bezit van een voorlopig rijbewijs
maar mag ik dan ook met een quad rijden?
mvg![]()
Je moet je rijbewijs definitief hebben.
grt.
aahzo en 20u les kan je dat op 1 week doen of moet je dat altijd spreiden?...Steffen schreef:fout, als je 20 u les gevolgd heb bij een rijschool en je hebt je voorlopig rijbewijs waarmee je zonder begeleider mag rijden, dan mag je ook met een quad rijden.karl schreef:Nee.bigboy00 schreef:srry dat ik effe off topic ga maar ik heb nog een vraagje
vanaf je 17 kun je je theorie voor je autorijbewijs gaan afleggen
en ben je dus in het bezit van een voorlopig rijbewijs
maar mag ik dan ook met een quad rijden?
mvg![]()
Je moet je rijbewijs definitief hebben.
grt.
alvast bedankt voor de info
grt.[/quote]
fout, als je 20 u les gevolgd heb bij een rijschool en je hebt je voorlopig rijbewijs waarmee je zonder begeleider mag rijden, dan mag je ook met een quad rijden.[/quote]
Ik weet dat het 2 jaar geleden niet mocht.
Maar de wetgeving IVM rijbewijs wijzigd wel bijna dag dagelijks.
Weer iets bijgeleerd.
grt.Karl
fout, als je 20 u les gevolgd heb bij een rijschool en je hebt je voorlopig rijbewijs waarmee je zonder begeleider mag rijden, dan mag je ook met een quad rijden.[/quote]
Weer iets bijgeleerd.
grt.Karl
-
Steffen
- Quadracer

- Contacteer:
fout, als je 20 u les gevolgd heb bij een rijschool en je hebt je voorlopig rijbewijs waarmee je zonder begeleider mag rijden, dan mag je ook met een quad rijden.[/quote]karl schreef:grt.
Weer iets bijgeleerd.
grt.Karl[/quote]
raar dat het twee jaar geleden niet mocht, in juni 2005 had ik mijn voorlopig rijbewijs (door 20u les te volgen)
en ik mocht met de quad rijden, ik heb daarvoor met de politie gebeld en ze hebben me verteld dat ik wettelijk met alles in orde was.
dus ik veronderstel dat dit nog steeds zo is.
Het viel me wel op dat de politie eerst niet goed wist wat antwoorden en ik denk dat ze nog steeds niet zeker zijn of het nu mag of niet.
greetz