jona's yellow raptor
Hey Jona, zou het geen optie zijn om uw koppelings en remhendel op het stuur te vervangen door zwarte versies ? En misschien uw remreservoir en gashendel blok zwart te spuiten ? Is maar een ideeetje hé en zou waarschijnlijk zeer mooi zijn met de rest
Doe zwarte hendels zijn te koop want die heb ik eens op een website gezien. Als het u interessant lijkt wil ik het wel eens terug opzoeken
Doe zwarte hendels zijn te koop want die heb ik eens op een website gezien. Als het u interessant lijkt wil ik het wel eens terug opzoeken
da hadden ik en tommi in gedachten ja.Charger69 schreef:Hey Jona, zou het geen optie zijn om uw koppelings en remhendel op het stuur te vervangen door zwarte versies ? En misschien uw remreservoir en gashendel blok zwart te spuiten ? Is maar een ideeetje hé en zou waarschijnlijk zeer mooi zijn met de rest
ga voor zoveel mogelijk zwart nu he
als je da wil mag je da altijd eens opzoeken. alvast bedankt
grtzzz
jona
Hey bij ALBA hadden ze er. Hier is de link http://store.albaaction.com/shop/BLAT1.html
Als ge daar wilt bestellen moet ge een mail sturen naar troy@albaaction.com en via hem bestellen en hem zeggen dat ge een lagere invoice wilt dan betaald ge er geen douane/invoerrechten op
Die andere dat ik gezien had zal ik eens terug opzoeken
Als ge daar wilt bestellen moet ge een mail sturen naar troy@albaaction.com en via hem bestellen en hem zeggen dat ge een lagere invoice wilt dan betaald ge er geen douane/invoerrechten op
- yamahakoppel
- Quad GOD
niet te veel zwart anders is die volledig zwartjona schreef: ga voor zoveel mogelijk zwart nu he
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
heel fel bedanktCharger69 schreef:Hey bij ALBA hadden ze er. Hier is de link http://store.albaaction.com/shop/BLAT1.html
ja mannen' gisteren na de rit van aarschot zijn ze mijne uitlaat komen halen die stond te koop.
zit nu een beetje te denken wa ik mij zou steken
heb mss intresse in een volledige lijn van yoshimura iemand ervaring met die uitlaat
of mss dubbele uitlaat. ben er nog ni volledig uit wat het gaat worden
grtzzz
jona
zit nu een beetje te denken wa ik mij zou steken
heb mss intresse in een volledige lijn van yoshimura iemand ervaring met die uitlaat
of mss dubbele uitlaat. ben er nog ni volledig uit wat het gaat worden
grtzzz
jona
- yamahakoppel
- Quad GOD
als je voor dubbel gaat heb je niet veel keus FP, DMC , en nog een paar amerikaanse modellen of ene laten makenjona schreef:DaZoe schreef: dubbele
den deze heeft zeker intresse if you know what i mean
en het probleem van de ketting met een verlaagde quad als je ene laat maken vraag voor de buis zo hoog mogelijk te laten hangen
Groetjes Kris