zo en kit komt er op maar mijn krukas word ook nog aangepast voor en langere slag en dan komt hij op 151 cc
ze gaan niet hoger dan 144cc cilinder omdat je niet groter kan gaan voor en 144cc cilinder moet je de blok als heel wat bijfrezen
en langere krukas zetten ze meestal niet omdat je dan je blok tot 2 mm moet frezen en dat gaat snel stuk als je dan en steendje raakt heb je meteen en groot gat in je blok maar mijne gaat toch 151 cc worden er worden er nu 2 klaargemaakt en die gaan getest worden als die het vol houden word mijne ook zo anders zal het aleen de kit worden
de cannondale heb ik zeker niet verkocht daar ben ik aan bezig
hij heeft nu net de zelfde prestaties als en banshee maar de yz zit met en andere demper en de blowdown is iets dieper gemaakt voor de rest is hij standaard
er komt ook de voorstebocht van speedcore op
en een vhm kop
vertrex vlake piston
en athena 144cc cilinder
en lange krukasslag
dan zouw hij normaal niet meer te houden moeten zijn
