Warrior Quad-Racerrr [Fout op p17] - Vervolg URL:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hoe grof moet et eerst zijn? 800? of welke?sven80 schreef:Als de krassen diep zijn, met grof schuurpapier de krassen er uit halen
en dan waar alles mooi netjes glad schuren tot korrel 1200-1500 en dan belgom Alu erover
en met een doekje oppoetsen, dan zijn ze gelijk nieuw trg.
groetjes en veel plezier
edit::
hey heb vandaag een kant velg geprobeerd deze heb ik eerst geschuurd met zoon zeepspons voor de pannen mee schoon te make hiermee kreeg ik alles mooi vlak.
maar toen eenmaal het polijsten kwam werd het niet een gelijk deel hetgeen waar een kras zat glimt mooi en de rest is nog normaal. ( hier heb ik ook gepolijst)
helps?
- yamahakoppel
- Quad GOD
je hebt enkel op de kras geschuurt met schuurpapier of over de hele velg ?
normaal hebben de originele velgen een vernis laag op voor bescherming je hebt nu de vernis laag weggeschuurd en met polijsten blinkt dat maar daar waar die vernis laag er nog op hangt krijg je dat niet gepolijst
oplossing de volledige velg schuren met schuurpapier en polijsten veel werk maar mooi resultaat
normaal hebben de originele velgen een vernis laag op voor bescherming je hebt nu de vernis laag weggeschuurd en met polijsten blinkt dat maar daar waar die vernis laag er nog op hangt krijg je dat niet gepolijst
oplossing de volledige velg schuren met schuurpapier en polijsten veel werk maar mooi resultaat
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
met hoevel korrel moet ik beginnen? ( ook daarmee de hele velg? en daarna moet korrel 1200 ofzo afmaken en dan poltijsten? ) tevens daarna een beschermlaag erweer over heen?
ps: is da ook speciaal schuurpapier of die grovve waar je ook hout mee doet? ( ja sorry maar hier heb ik dus helemaal geen verstand van )
ps: is da ook speciaal schuurpapier of die grovve waar je ook hout mee doet? ( ja sorry maar hier heb ik dus helemaal geen verstand van )
Ik heb je een Pb gestuurd
graag gedaan.
graag gedaan.
Laatst gewijzigd door cobby op vr 08 feb, 2008 21:09, 2 keer totaal gewijzigd.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Met de juiste spots der in MEER dan de originele.
Bij mij zit er een 35 wat en een 50 wat.
En snachts geeft dat ongelooflijk.
Als een raptor voor me rijd met lichten op heeft die schaduw van mijn lichten.
Dus da wil iets zeggen he
Bij mij zit er een 35 wat en een 50 wat.
En snachts geeft dat ongelooflijk.
Als een raptor voor me rijd met lichten op heeft die schaduw van mijn lichten.
Dus da wil iets zeggen he
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Die lampjes hebben 12 V nodig.
En dat is wat je batterij geeft aan je gewone lichten, dus geen probleem.
En dat is wat je batterij geeft aan je gewone lichten, dus geen probleem.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net