FOR FUN schreef:Bartie,die extension dat jij bedoelt is gewoon een verlengvijs die je( indien nodig )in je beugel kan zetten die vastgezet wordt op het stuur zodat je meer ruimte krijgt tussen de bekabeling enz. Ik heb deze NIET nodig gehad,ik heb enkel een stukje schuin moeten afzagen aan die beugel aan het stuur. Let wel je ontkoppelingshendel gaat gegarandeerd tegen je handkap zitten en die moet je even herplooien, LANGZAAMAAN doen,je moet de aluminium de tijd geven om te rekken. Och,zulke werkjes geeft mij echt voldoening,en dat is net het leuke ervan zo te kunnen klussen aan je quadje
Ik heb al 2 keer de acerbis rally brush gemonteerd op een xr-600 één maal op een renthal stuur en dit ging zonder problemen. De andere was op een standaard stuur en daar heb ik ook wa moeten afzagen van de plastiek omdat het de rem olie reservoir in de weg zat.
Heb wel gemerkt dat indien de handkap wat verder verwijderd zit aan de kant van het stuur.
Alles wat minder in de weg zit vandaar dat ik die ATV extension een goed idee vond of zoals no limit met een buisje en een langere bout.
Dit gaat wel enkel met de Rally pro en met de rally 2 deze hebben een andere manier van bevestiging welk toe laat om deze bevestiging te verlengen.