Mijn nieuw speelgoed; Suzuki King Quad 450 4x4
- cyberdrone
- Quadracer
Mijn nieuw speelgoed; Suzuki King Quad 450 4x4
Ik ben hem dus vandaag gaan halen, en heb er al 60km mee gedaan
T'is een super machiene en heb er niets dan lof over !
Hier zijn een paar foto's
Binnenkort meer foto's
T'is een super machiene en heb er niets dan lof over !
Hier zijn een paar foto's
Binnenkort meer foto's
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadverslaafde
- cyberdrone
- Quadracer
Bedankt voor de comments, t'is natuurlijk iets totaal verschillend dan mijn vorige quad, moet hem ook nog een beetje gewoon worden.
Nu nog effe inrijden, heb volgende week zijn eerste onderhoud al gepland (200km) , en binnen 2 weken zal hij waarschijnlijk zijn eerste modderdoop krijgen
Ja t'is een grote quad, ge ziet er mij mij bijna niet opzitten .. maar t'is wel zalig om mee te cruisen
Nu nog effe inrijden, heb volgende week zijn eerste onderhoud al gepland (200km) , en binnen 2 weken zal hij waarschijnlijk zijn eerste modderdoop krijgen
Ja t'is een grote quad, ge ziet er mij mij bijna niet opzitten .. maar t'is wel zalig om mee te cruisen
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
-
- Quadracer
vette quad,
veel plezier ermee man
veel plezier ermee man
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
jaja proficiat nog hé Cyberdrone
super quad, daar gaat de Cyberdrone nog véél plezier aan beleven
niet alleen in vergelijking met mijn quad, voor een 450 is die GROOT , super quad, hebben een ritje gemaakt, ik was hem mee gaan halen en zijn eens tot bij jelle gereden .airwolf schreef:heel mooi speelgoed stef!
als je hem vergelijkt met pat de zijne is da een monster
succes ermee maat!
super quad, daar gaat de Cyberdrone nog véél plezier aan beleven
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
- Contacteer: