BMW F650
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
zilladude
- Pro Quadrider

ik heb van ducati toch nog niks slecht gehoord ,ne maat van mij (ale vooral zen ouders) rijden al jaren bij ducati's en die hebben nooit pech of rommel ofzo gehad dus lijkt me goed ... yamaha en suzuki zijn natuurlijk ook top
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Blaster-boy
- Quadracer

mv augusta .. ge kiest er ook ene uit .. dat zijn dure japen die occazie nog meer als 15000 euro kunnen kosten ..
maar zoek je nu eigelijk een baanmotor of een enduro Ralph ?
maar zoek je nu eigelijk een baanmotor of een enduro Ralph ?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
Blaster-boy
- Quadracer

k bedoel geen japanner
een dure jaap das een uitspraak , sorry voor de verwarring
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Ik dacht eerst aan een enduro. Maar Ducati is altijd m'n droommotor geweest en nu ik zag dat die prijzen niet zo heel gigantisch hoog zijn, lijkt mij dit wel weer interessant. Maandag eens proberen om er te gaan kijken, anders dinsdag.
Het is duidelijk dat er nu weer een keerring kapot is in m'n Jawa, dus ik ben dat ding eigenlijk een beetje zat. Hij rijdt ook maar met moeite 110, dus ik heb liever een 900SS
Het is duidelijk dat er nu weer een keerring kapot is in m'n Jawa, dus ik ben dat ding eigenlijk een beetje zat. Hij rijdt ook maar met moeite 110, dus ik heb liever een 900SS
-
epix no-fear
- Quad Expert