rijden omgeving Weert of Horst (NL)

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Rogier
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 13 mar, 2007 17:57
Locatie: Rosmalen

rijden omgeving Weert of Horst (NL)

Bericht door Rogier »

beste mensen,

ik wil binnenkort voor een dag een 4x4 quad huren, deze kan ik huren in Weert of Horst, nu ben ik niet helemaal bekent in die streken, want ik wil deze quad ook graag off-road testen, wie weet welke plaats ik dan het beste kan kiezen (waar zijn de meeste off-road paden), of kan ik vanuit Weert beter richting België rjiden? of vanuit Horst richting Duitsland?

Wie kan mij helpen met wat tips, of eventueel een roadboek of misschien een gids?

Met vriendelijke groet,
Rogier
kees
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 861
Lid geworden op: vr 18 nov, 2005 19:26
Locatie: Almere

Bericht door kees »

Tip: Duitsland! Echt heel mooi rijden. Let wel op, je mag echt nergens rijden. Ik heb vorige maand nog een boete gehad omdat ik over een landweg reed in duitsland. PS waar kan je die quad huren dan? Misschien iets voor een familielid...
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Rogier
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 13 mar, 2007 17:57
Locatie: Rosmalen

Bericht door Rogier »

kees schreef:Tip: Duitsland! Echt heel mooi rijden. Let wel op, je mag echt nergens rijden. Ik heb vorige maand nog een boete gehad omdat ik over een landweg reed in duitsland. PS waar kan je die quad huren dan? Misschien iets voor een familielid...
Duitsland, bedoel je ook het stuk duitsland wat naast Venlo ligt? hoe hoog was die boete?,
maar als je eigenlijk legaal nergens off road mag rijden dan is dat ook niet echt een optie ! ?
bedrijf waar ik waarschijnlijk ga huren is www.lumar.nl


Of weet er iemand nog een verhuurbedrijf waar ze 4x4quads verhuren?
Dozo
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 10 mei, 2006 00:00

Bericht door Dozo »

Het gros van de bedrijven verhuren wel maar dan in de vorm van "tochtjes " die begeleid worden.
Dit wordt heel vaak gedaan op lichte machines puur omdat je nu eenmaal het grote publiek niet zomaar even gelijk op een grizzly zet.(gevaarlijk voor een ieder, en het prijskaartje van een Grizzly)
Ik betwijfel of je een bedrijf gaat vinden die je een machine meegaat geven om even te "proberen"
of huren zonder begeleiding.
Maar wens je veel suc6 op je zoek tocht , mocht je een bedrijf vinden vermeld het op dit forum.
er zoeken een heleboel mensen naar de kans om een keer een machine te huren ..
Keme
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 03 jun, 2007 11:15
Locatie: Limburg

Bericht door Keme »

Kijk hier eens op http://www.allroadcenter.be/shop/produc ... ucts_id=58
Heeft een Kingquad te huur op een aanhanger . is wel in belgie ongeveer 45min van weert af.

Kevin
2006 Yamaha Raptor 700
Dozo
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 10 mei, 2006 00:00

Bericht door Dozo »

Hey Kevin , mooi dat je het aanbied maar je mag in Nederland niet rijden op een Belgische machine als Nederlander.
als je dan een machine in BE huurt moet je ook in BE blijven.
Ik heb dit tot op de bodem uitgezocht aangezien ik het voor elkaar had om een raptor700 te leasen in BE maar mocht er niet op rijden in Nederland.
motorfret
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 232
Lid geworden op: wo 11 aug, 2004 07:38
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Bericht door motorfret »

toch iets beter uitzoeken:

zodra je kan aantonen dat het niet langer is dan een week (=huurcontract) dan mag het wel.
kees
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 861
Lid geworden op: vr 18 nov, 2005 19:26
Locatie: Almere

Bericht door kees »

Rogier schreef:
kees schreef:Tip: Duitsland! Echt heel mooi rijden. Let wel op, je mag echt nergens rijden. Ik heb vorige maand nog een boete gehad omdat ik over een landweg reed in duitsland. PS waar kan je die quad huren dan? Misschien iets voor een familielid...
Duitsland, bedoel je ook het stuk duitsland wat naast Venlo ligt? hoe hoog was die boete?,
maar als je eigenlijk legaal nergens off road mag rijden dan is dat ook niet echt een optie ! ?
bedrijf waar ik waarschijnlijk ga huren is www.lumar.nl


Of weet er iemand nog een verhuurbedrijf waar ze 4x4quads verhuren?
15euro. Moest direct betalen. Het is het geld niet, maar volgens mij had die mof mij nog harder kunnen aanpakken... Link volkje daar...
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Rogier
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 13 mar, 2007 17:57
Locatie: Rosmalen

Bericht door Rogier »

motorfret schreef:toch iets beter uitzoeken:

zodra je kan aantonen dat het niet langer is dan een week (=huurcontract) dan mag het wel.
en nog bedankt voor de tip van het all road center

dat is dan natuurlijk ook een optie, om die king quad te huren in belgie, en dan een dag hier in de buurt te rijden en op zondag naar bijv. het rooiveld te westerlo te gaan.

maar ik wil ook een dag off road toeren, daar zoek ik ook meer info voor.
Rogier
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 13 mar, 2007 17:57
Locatie: Rosmalen

Bericht door Rogier »

nu heb ik eigenlijk nog geen echt antwoord op m'n begin post,

graag zou ik nog willen weten waar ik wat legaal off road kan rijden?
Plaats reactie