Lift voor motor en quads
Lift voor motor en quads
Ben mij vandaag zo een lift gaan halen om je quad op te liften.
Promo in de makro 119€ voor die prijs kan je hem zelf niet maken
Weegt wel serieus had eerst geen karreke
Promo in de makro 119€ voor die prijs kan je hem zelf niet maken
Weegt wel serieus had eerst geen karreke
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Allé speciaal voor Teunie ne kleine review.
In één steken duurt 5 minuten. Je moet enkel de pomp vast maken met 2 bouten.
Ziet er handig uit en zeer robust. Weegt denk ik zeker 20 kilo.
Je kan het gemakkelijk rond rijden en de acherwielen kan je vastzetten.
Max hoogte is 42 cm maar dat is voldoende indien je gebruik maakt van de gereedshap wagen deze komt dan perfect uit op de goede hoogte.
Bij gebrek aan quad een andere vierwieler
In één steken duurt 5 minuten. Je moet enkel de pomp vast maken met 2 bouten.
Ziet er handig uit en zeer robust. Weegt denk ik zeker 20 kilo.
Je kan het gemakkelijk rond rijden en de acherwielen kan je vastzetten.
Max hoogte is 42 cm maar dat is voldoende indien je gebruik maakt van de gereedshap wagen deze komt dan perfect uit op de goede hoogte.
Bij gebrek aan quad een andere vierwieler
LTR-450
Goes 520 max
Goes 520 max
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik heb ook zoiets, alleen heb ik er veel meer voor betaald.
Als je wat handig bent kan je de hoogte gemakkelijk aanpassen, door ofwel andere gaten te boren of door blok bovenop draagarm te monteren.
Als je wat handig bent kan je de hoogte gemakkelijk aanpassen, door ofwel andere gaten te boren of door blok bovenop draagarm te monteren.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Enig nadeel vind ik is dat je de olie niet kan aflaten doordat kar in de weg zit. Daarom ben ik bezig in mijn hangaar een lier te monteren waarmee ik de quad kan optrekken. Zo kan je zonder hinder onder de quad voor het verwijderen van bodemplaten, olie aflaten,...
De lier kan ik ook op een 3 m lange arm monteren die naar buiten draait, waardoor ik met hogedrukreiniger onderkant van quad kan afspuiten.
Niet allemaal voordelen echter, nadeel van ophangen aan lier is dat je niet echt macht kan geven als je bouten of moeren kan lossen.
Daarvoor heb ik een andere oplossing. Ik zet er dan een soort schraag onder zoals ze gebruiken in de karting om karts op te zetten.
De lier kan ik ook op een 3 m lange arm monteren die naar buiten draait, waardoor ik met hogedrukreiniger onderkant van quad kan afspuiten.
Niet allemaal voordelen echter, nadeel van ophangen aan lier is dat je niet echt macht kan geven als je bouten of moeren kan lossen.
Daarvoor heb ik een andere oplossing. Ik zet er dan een soort schraag onder zoals ze gebruiken in de karting om karts op te zetten.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Ben er vorige vrijdag ook eentje gaan halen voor mijn quadpark te onderhouden.
Wel niet meer in reclame, wel in stock, voor 125€. (Alleur bij Luik)
Ik had verwacht dat het materiaal minder dik zou zijn, maar tot mijn grote verbazing, zeer dik.
Enkel de potkrik er nog onder zetten en klaar is kees. Ik heb wel gemerkt dat sommige schroeven ook nog een tandje bijgedraaid mochten worden.
Zelfs met de vrouw op de quad was het geen probleem om dat eventjes in de lucht te krikken.
Ook handig om je banden af te nemen na een modderige rit, zodat je alles eens grondig kan kuisen.
Voor is dit een prima artikel.
Wel niet meer in reclame, wel in stock, voor 125€. (Alleur bij Luik)
Ik had verwacht dat het materiaal minder dik zou zijn, maar tot mijn grote verbazing, zeer dik.
Enkel de potkrik er nog onder zetten en klaar is kees. Ik heb wel gemerkt dat sommige schroeven ook nog een tandje bijgedraaid mochten worden.
Zelfs met de vrouw op de quad was het geen probleem om dat eventjes in de lucht te krikken.
Ook handig om je banden af te nemen na een modderige rit, zodat je alles eens grondig kan kuisen.
Voor is dit een prima artikel.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;