VW passat

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Gesloten
pro hauler
Toeschouwer
Toeschouwer

VW passat

Bericht door pro hauler »

Ne maat van mij verkoopt zijn auto,
't is een VW passat.
Link: http://www.kapaza.be/Autos/Volkswagen/8 ... 03_04.html
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

ja BOEIE
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

wat hebben we weer allemaal een heerlijke zin vandaag :mrgreen:
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

als ik alle advertenties van vrienden en familie op het frum zou zetten zouden er 300 paginas bij komen...
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

tointjuh schreef:als ik alle advertenties van vrienden en familie op het frum zou zetten zouden er 300 paginas bij komen...
Laat het moderator-werk aan ons over...;
Zoals al meermaals vermeld, als je het niet eens bent met een post, meld dit even via PM aan een moderator, maar ga zelf geen actie ondernemen !

Deze ad mag van mij gerust blijven staan, dit wordt hier wel eens meer gedaan. zolang dat er niet overdreven word is dit geen probleem, maar nogmaals Tointjuh, dus is NIET aan jou om hierover te oordelen.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
pro hauler
Toeschouwer
Toeschouwer

Zo blijft ie wel bovenaan.
SüdQuad
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door SüdQuad »

AlfA schreef:
tointjuh schreef:als ik alle advertenties van vrienden en familie op het frum zou zetten zouden er 300 paginas bij komen...
Zoals al meermaals vermeld, als je het niet eens bent met een post, meld dit even via PM aan een moderator, maar ga zelf geen actie ondernemen !

Deze ad mag van mij gerust blijven staan, dit wordt hier wel eens meer gedaan. zolang dat er niet overdreven word is dit geen probleem, maar nogmaals Tointjuh, dus is NIET aan jou om hierover te oordelen.
Sorry ALFA maar de opmerking van Tointjuh vind ik niet zo erg. het is toch een vrij forum waar iedereen zijn mening mag zeggen of vergis ik mij?. Als zijn reactie nu onbeschoft zou zijn dan zou ik je gelijk geven,
maar nu nee. Echter met jou reactie heb ik meer moeite want die lees ik wel als een aanval
En God vroeg aan de stenen " Willen jullie Quad rijden? ". En de stenen antwoorde " Nee daarvoor zijn Wij niet hard genoeg".
www.loerrach-quad.de
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

dus jij zou het leuk vinden als je iets post dat BV: ik meteen kom van JA BOEIE :?
( infeite rot op met je troep, wie interreseerd zich hier nu in.)

tis maar wat je wilt maar wanneer iemand geen interesse heeft antwoord dan gewoon niet?
SüdQuad
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door SüdQuad »

@ quad-racerrr ik geloof langzaam aan moet ik toch een bril kopen dit
tointjuh schreef:ja BOEIE
had ik namelijk totaal over het hoofd gezien. :oops:

Beide reacties samen gezien is de reactie van ALFA begrijplijk.
@ ALFA, Sorry ik heb half gelezen en voor mijn beurt gesproken.
En God vroeg aan de stenen " Willen jullie Quad rijden? ". En de stenen antwoorde " Nee daarvoor zijn Wij niet hard genoeg".
www.loerrach-quad.de
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

AlfA schreef:

Krijg je een pm met de hele woordenschat van iemand erin, stuur je deze door, word er niks aan gedaan,
Groetjes thuis!

:D
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

boss Adly schreef:
AlfA schreef:

Krijg je een pm met de hele woordenschat van iemand erin, stuur je deze door, word er niks aan gedaan,
Wat wil je hiermee zeggen ? Da je me 'n PM gestuurd hebt over een ander lid dat jou iets stuurde wat niet klopt ?
Dan zal ik zeker actie ondernomen hebben, en die persoon via PM het wel duideijk gemaakt hebben.
Ik doe dit zoals het hoort, niet in het openbaar.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

het is niet kwaad bedoeld ofzo.
Maar ik ben van mening dat het niet de bedoeling is dat je hier al de spullen van je vrienden op het forum gaat zetten.
Als die auto van jezelf is Oké, maar van een vriend... Dat vind ik iets te ver gaan...

Hierbij bied ik mijn excuses aan voor alle mensen die zich aangesproken voelen.
pro hauler
Toeschouwer
Toeschouwer

Mag slotje op.
Gesloten