Vrij rijden oefenterrein Willemyns - BRUGGE
-
- Toeschouwer
Vrij rijden oefenterrein Willemyns - BRUGGE
Vandaag eens geïnformeerd of er kan gereden worden op het terrein waar Willemyns zijn slip-cursussen geeft.
Prachtige locatie met heel wat mooie bochten!
Het zou geen probleem mogen zijn als de quad's niet boven de 96Db gaan. . . ( De meeste halen dat dus niet denk ik)
We moeten ook proberen zo veel mogelijk uit het gras te blijven - Daarom ook het VRIJ-rijden. Competitie uitgesloten denk ik. . .
Mogelijkheden tot huren van 1 uur tot 1 dag, wel moeilijk op zondag tenzij het uitgroeit tot een heus evenement. Prijzen zijn niet echt vast, kleine groepen betalen weinig, grote evenementen = dikke rekening. . .
Ik denk als we aan een stuk of 10 super-quads geraken we de minste problemen zouden hebben, financieel lijkt me dit ook het meeste haalbaar.
Als de belangstelling natuurlijk groter is kunnen we uitkijken naar partners die willen investeren.
Iemand interesse? (Ik denk zelf aan een quad of 3-4 te geraken.)
Prachtige locatie met heel wat mooie bochten!
Het zou geen probleem mogen zijn als de quad's niet boven de 96Db gaan. . . ( De meeste halen dat dus niet denk ik)
We moeten ook proberen zo veel mogelijk uit het gras te blijven - Daarom ook het VRIJ-rijden. Competitie uitgesloten denk ik. . .
Mogelijkheden tot huren van 1 uur tot 1 dag, wel moeilijk op zondag tenzij het uitgroeit tot een heus evenement. Prijzen zijn niet echt vast, kleine groepen betalen weinig, grote evenementen = dikke rekening. . .
Ik denk als we aan een stuk of 10 super-quads geraken we de minste problemen zouden hebben, financieel lijkt me dit ook het meeste haalbaar.
Als de belangstelling natuurlijk groter is kunnen we uitkijken naar partners die willen investeren.
Iemand interesse? (Ik denk zelf aan een quad of 3-4 te geraken.)
-
- Toeschouwer
Kan jij aan geen verlagingskit geraken voor mijn Raptor Tom?
Eventueel zo'n KW spiralen voor op mijn originele?
Zou echt laag willen gaan.
Dan kan ik je nog sneller voorbij in de bocht.
Morgen gaan we supporteren in Le Touquet!
Zullen rond 8.30 vertrekken hier in Brugge.
Start is om 13.00 !
Grtz
Eventueel zo'n KW spiralen voor op mijn originele?
Zou echt laag willen gaan.
Dan kan ik je nog sneller voorbij in de bocht.
Morgen gaan we supporteren in Le Touquet!
Zullen rond 8.30 vertrekken hier in Brugge.
Start is om 13.00 !
Grtz
No pain no game
-
- Toeschouwer
Heb jullie niet gevonden. Wel de tenten gezien maar er was niemand die ik kon gerkennen.
Megafris gisteren amai!
Wel mooi weer! Heb zeer mooie foto's genomen met mijn telelens.
Zal ze op de forum plaatsen bij foto's als ik wat tijd heb.
Heb vernomen via Delviria dat die spiraalveren van KW makkelijk te verkrijgen zijn. Misschien bestel ik ze bij Deliege.
Als ik dan nog iemand heb om ze op mijn originele veren te steken.
Grtz man see you soon.
Foto van gisteren. De nummer 1 ! Megavet ging die gast amai!
Megafris gisteren amai!
Wel mooi weer! Heb zeer mooie foto's genomen met mijn telelens.
Zal ze op de forum plaatsen bij foto's als ik wat tijd heb.
Heb vernomen via Delviria dat die spiraalveren van KW makkelijk te verkrijgen zijn. Misschien bestel ik ze bij Deliege.
Als ik dan nog iemand heb om ze op mijn originele veren te steken.
Grtz man see you soon.
Foto van gisteren. De nummer 1 ! Megavet ging die gast amai!
No pain no game
-
- Toeschouwer
Re: Brugge
Zal voor de meest een probleem worden. . . Ik zit met YOSHIMURA, deze is ook te luid vrees ik. Voor de eigenaar is het geen probleem, het is nog maar de laatste 2 jaar dat er iemand belt naar de dienst leefmilieu als er IETS te veel lawaai is ( in een industriezone )MarioBros schreef:Jammer genoeg teveel decibels
Gaan er vet over die dubbele FP.
Terrein ligt er al meer dan 11 jaar, voordien nooit problemen gehad. Vroeger zijn er nog wedstrijden scooter gereden. Scooter gemeten met 113 dB vertelde mij de eigenaar zelf.
-
- Toeschouwer
Het is gewoon afspreken met de eigenaar. Voor een uur is het geen probleem, terrein is niet constant bezet. Kan wel niet op zondag of feestdagen. . .Dempsey schreef:wanneer zou je er eens kunnen rijden?
ik zou wel willen komen rijden.
@Rappy; van velo's gesproken, je resoars liggen hier voe je naaimassinne!
filmtje van op Willemyns met BMW e36 - M3
>> http://www.youtube.com/watch?v=L6cT3XoP ... mpjes.html <<
-
- Toeschouwer
-
- Easy Quadrider
kom zondag naar ruddervoorde maar zal er zijn om 8u normaal heb al afgesproken we komen elkaar wel tegen een dan mssketchonaise schreef:kom zondag naar Ruddervoorde, Supermotard ritje met zéér mooie baantjes! Wij zijn er rond 10 uur ( YAM.450 (2) - Raptor ( 2) - Banshee( 1?)Petrov schreef:ik zou ook wel geintereseerd zijn hoor om eens af te komen
als het idee nog levendig is natuurlijk
greets Petrov
greets Petrov
I don't drive fast, I fly low
Husqvarna smr 510... Hell yeah!
quadfun.be
Husqvarna smr 510... Hell yeah!
quadfun.be