heren,
is er een duidelijk merkbaar verschil tussen een warrior 350 en een blaster 200...
in het optrekken bv
verschil tussen Blaster 200 en een warrior 350
het grote verschil is dat de blaster 2 takt is en de warrior 4 takt en voor de gendie die dat niet weten wat er het versschil tusse is en de warrior heeft achteruit en blaster niet , en warrior heeft een iest hogere top snleheid zo'n 110 en blaster 95-100 km/h
2 takt : hoog toerig
iets hoger verbruik
minder kracht bij lage toeren
4 takt lager verbruik
meer kracht bij lage toeren
reageert iets minder greetig op het gas
2 takt : hoog toerig
iets hoger verbruik
minder kracht bij lage toeren
4 takt lager verbruik
meer kracht bij lage toeren
reageert iets minder greetig op het gas
-
- Quadracer
- Berichten: 1405
- Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
- Locatie: Aalst
& 2takt is toch ook wel n stukkie aggressiever
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
thx !
nu voor,mezelf nog uitmaken of ik een 4X4 wil automaat of een
sportieve cross quad...
heb op ne vriend zijn polaris sportsman 800 gereden , en dat is me toch bijgebleven hoor...
als ik dan terug op men blasterke stapte viel dat maar KLEIN uit...
maar zo'n polaris sportsman 800 is gewoon ni te betalen...(voor althans)
bestaat er zoiets die hetzelfde gevoel geeft en goedkoper is?
nu voor,mezelf nog uitmaken of ik een 4X4 wil automaat of een
sportieve cross quad...
heb op ne vriend zijn polaris sportsman 800 gereden , en dat is me toch bijgebleven hoor...
als ik dan terug op men blasterke stapte viel dat maar KLEIN uit...
maar zo'n polaris sportsman 800 is gewoon ni te betalen...(voor althans)
bestaat er zoiets die hetzelfde gevoel geeft en goedkoper is?