Warrior Quad-Racerrr [Fout op p17] - Vervolg URL:
-
- Quadverslaafde
ik probeer gewoon wat ik kan doen eraan om hem zo mooi mogenlijk te maken binnen mijn budget
maar eerst zorgen voor geld voor de kappen als ik weet wat fubar ervoor moet hebben en dan kunnen we weer een stuk verder
zit momenteel nog mijn mijn alarm dat nog betaald moet worden dus
het leve kost nu eenmaal geld KUCH KUCH ''quad''
maar eerst zorgen voor geld voor de kappen als ik weet wat fubar ervoor moet hebben en dan kunnen we weer een stuk verder
zit momenteel nog mijn mijn alarm dat nog betaald moet worden dus
het leve kost nu eenmaal geld KUCH KUCH ''quad''
-
- Quadverslaafde
-
- Quadverslaafde
das wel een originele kleur, ik vind het wel mooi zo, is eens iets totaal anders, gewoon doen zou ik zo zeggen
grtz
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
bedankt voor reactie's allemaal
Ps: kevin nog gebeld?
tevens net de quad gestart na paar weken weer eens. duurde even maar liep wel weer. heb hem even laten lopen en weer uitgezet.
ben toen aan mijn andere velg begonnen met schuren ( is bijna klaar)
maar na een 4 uur ofzo wou ik de quad weer starten en naar binnen rijden maar helaas
hij wou niet starten en telkens een tikken uit de batterij ( denk ik ) als je de start knop in duwd doet hij dat even in begin en dan begint hij te starten. maar soms ook tussendoor.
is mijn accu ver leeg? ( eerste keer starten geen probs mee gehad )
Ps: kevin nog gebeld?
tevens net de quad gestart na paar weken weer eens. duurde even maar liep wel weer. heb hem even laten lopen en weer uitgezet.
ben toen aan mijn andere velg begonnen met schuren ( is bijna klaar)
maar na een 4 uur ofzo wou ik de quad weer starten en naar binnen rijden maar helaas
hij wou niet starten en telkens een tikken uit de batterij ( denk ik ) als je de start knop in duwd doet hij dat even in begin en dan begint hij te starten. maar soms ook tussendoor.
is mijn accu ver leeg? ( eerste keer starten geen probs mee gehad )
heb ik ook soms, is de start relais, als er veel vocht en vuil aankomt gebeurt dat wel, staat hij op een vochtige plaats?
beetje contact spray doet wonderen
beetje contact spray doet wonderen
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik denk dat je batterij plat is met dat koud weer is een battettij zwakker en met dat je die dan start even laat draaien zonder te rijden is die niks bijgeladen heb je nog genoeg water op de batterij er staat een streep op hoe hoog die moet zijn met te weinig water is een batterij ook zwakker
i.v.m. uw kappen wij vinden het wel mooi maar met die raptor kappen is het eigenlijk geen warrior meer en persoonlijk vinden wij de look van een warrior mooier om te behouden omdat je niet veel warriors ziet
i.v.m. uw kappen wij vinden het wel mooi maar met die raptor kappen is het eigenlijk geen warrior meer en persoonlijk vinden wij de look van een warrior mooier om te behouden omdat je niet veel warriors ziet
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !