Laeger's protrax / 250r
-
- Quadrunner
@ mx jake
Ze hebben mij gezegd zoals het nu staat maak je hem sterker onderin. En zoals jij het zegt maak je hem hoogtoeriger. En dat is hij al meer als genoeg. Want ik ga nog een sfb vliegwiel gewicht plaatsen van 350gr of 11oz. Voor hem sterker onderin te maken. Nu heeft hij soms de neiging om te blijven "hangen" bij lage toeren. En wanneer ik dan tegen de koppeling 'tik' dan wijzen de wielen de lucht in. Nu hoop ik dat het vermogen meer gelijdelijk gaat in komen. Hier enkele foto's ervan
Ze hebben mij gezegd zoals het nu staat maak je hem sterker onderin. En zoals jij het zegt maak je hem hoogtoeriger. En dat is hij al meer als genoeg. Want ik ga nog een sfb vliegwiel gewicht plaatsen van 350gr of 11oz. Voor hem sterker onderin te maken. Nu heeft hij soms de neiging om te blijven "hangen" bij lage toeren. En wanneer ik dan tegen de koppeling 'tik' dan wijzen de wielen de lucht in. Nu hoop ik dat het vermogen meer gelijdelijk gaat in komen. Hier enkele foto's ervan
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax
ben zelf jaren geleden bezig geweest om een banshee meer low-power te geven
en mij ervaring was juist, de krukas ruimte kleiner maken en de cilinder iets te laten zakken, de kop uitdraaien zo dat de compressie niet hoger word
en wel zonde dat je dat kleine vliegwiel nu gaat verzwaren, nu is het hele efekt weg, kan je net zo goed weer een standaard vliegwiel nemen
en mij ervaring was juist, de krukas ruimte kleiner maken en de cilinder iets te laten zakken, de kop uitdraaien zo dat de compressie niet hoger word
en wel zonde dat je dat kleine vliegwiel nu gaat verzwaren, nu is het hele efekt weg, kan je net zo goed weer een standaard vliegwiel nemen
never drive faster then your angel can fly
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
-
- Quad Expert
-
- Quad Master
- Contacteer:
zotjes is echt GEIL !
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
hey , ziet er zeker goed uit zal je ook wel eens zien in genk in actie , zal wel goed vooruit gaan , maar hoeveel heb je voor die bande betaalt , en zijn ze goed en zeer slijt vast ? rij nu op innova power gear en speed gear , zijn die beter ?
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!