amai amai
- yamahakoppel
- Quad GOD

bedankt ik zal het nodig hebben er zijn een paar tegenvallers geweest voor mij de afgelopen dagen die hier mee te maken hebben maar ze zijn onder tussen wel weer opgelost hopen dat er niks meer tegen valt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Ik zal voor je meeduimen.
Laat alles rustig op je afkomen en handel alles voorzichtig af één voor één en da komt dik in orde.
Het ziet er nu al goed uit.

Laat alles rustig op je afkomen en handel alles voorzichtig af één voor één en da komt dik in orde.
Het ziet er nu al goed uit.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
zilladude
- Pro Quadrider

mooi gedaan
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
hey tijgetje ivm dat nailart .. heb je dat op cursus aangeleerd ?
men vriendin is ook al tijdje van plan dat te doen als bijverdienste hier in de regio maar zo een opleiding kost een BOM geld
daarom effe informeren
veel succes zondag
men vriendin is ook al tijdje van plan dat te doen als bijverdienste hier in de regio maar zo een opleiding kost een BOM geld
daarom effe informeren
veel succes zondag
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
- yamahakoppel
- Quad GOD

dazoe je hebt pb
en iedereen bedankt voor de steun vandaag nog ff goed door werken nog bloemen maken want morgen moet mijn model naar de kaper moet ik mee gaan want ze gaan het morgen al zetten en mijn zus (die werkt daar ook kapster dus) gaat zondag terug tegoei zetten en al een handverzorging geven nagels afhalen
en iedereen bedankt voor de steun vandaag nog ff goed door werken nog bloemen maken want morgen moet mijn model naar de kaper moet ik mee gaan want ze gaan het morgen al zetten en mijn zus (die werkt daar ook kapster dus) gaat zondag terug tegoei zetten en al een handverzorging geven nagels afhalen
Groetjes Kris
En tijgetje ben je voldaan met het behaalde resultaat !
Ik ben nu wel een beetje benieuwd hoe je het hebt gedaan en foto's van het parreltje dat je hebt gemaakt
Ik ben nu wel een beetje benieuwd hoe je het hebt gedaan en foto's van het parreltje dat je hebt gemaakt
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
- yamahakoppel
- Quad GOD

ja juist telefoon gekregen van tijgetje rond 19 u was niet bij de eerste 3 de juiste uitslag weet ze later pas via post
maar die één die 2de was speelde vals volgens haar want die had haar model al nagels gezet en het stond in de papieren model met natuurlijke nagels en daar terplaatse pas de nagels bijwerken
en die vrouwen die 1,2 en 3 waren die doen aan elke wedstrijd mee in belgie en nederland dus DE TOP eigenlijk nu maar afwachten op haar resultaat via de post
ze heeft een heel hoop proef pakketten mee gekregen dus niet met lege handen thuis
maar haar dag kan niet meer stuk zegt ze ervaring rijker en veeeel bijgeleerdt
en als ze straks rond 22 u hare quad ziet is hare nacht ook goed ja mijne zeker
haar valentijn kadoo gemonteerdt en zij maar lastig
dat ik zogezegt NIETS had
foto's volgen nog ze had de kodak mee dus foto's van haar nagels ook
ik ben thuis en ik had een verassing ik ben 5de geworden van de 9 deelnemers
hier een paar foto's
hand rechts

hand links

de ketting

maar die één die 2de was speelde vals volgens haar want die had haar model al nagels gezet en het stond in de papieren model met natuurlijke nagels en daar terplaatse pas de nagels bijwerken
en die vrouwen die 1,2 en 3 waren die doen aan elke wedstrijd mee in belgie en nederland dus DE TOP eigenlijk nu maar afwachten op haar resultaat via de post
ze heeft een heel hoop proef pakketten mee gekregen dus niet met lege handen thuis
maar haar dag kan niet meer stuk zegt ze ervaring rijker en veeeel bijgeleerdt
haar valentijn kadoo gemonteerdt en zij maar lastig
ik ben thuis en ik had een verassing ik ben 5de geworden van de 9 deelnemers
hier een paar foto's
hand rechts

hand links

de ketting

Groetjes Kris
Proficiat met je plaats.
En ik vind dat ge dat goed gedaan hebt.
En zo te lezen hebt ge u daar goed geamuzeerd
En ik vind dat ge dat goed gedaan hebt.
En zo te lezen hebt ge u daar goed geamuzeerd
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net