Goeiemorgen! even voorstellen...

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
quercus
Toeschouwer
Toeschouwer

Goeiemorgen! even voorstellen...

Bericht door quercus »

Goeiemorgen mannen. Ik ben nieuw op 't forum en dus bij deze mezelf even voorstellen.

Mijn naam is Kim Jacobs en woon in Diest. Ik ben boomverzorger, beter bekend als boomchirurg, van beroep en heb zelf een zaak (Boomverzorging Jacobs) . Ik heb heel veel ervaring met 4x4 rijden (rooiveld, sclayn, en andere) en heb altijd met terreinvoertuigen gereden. Wegens logistieke redenen (veel materiaal) heb ik m'n pick-up weggedaan en een MB vito gekocht in de plaats, maar de 4x4 microbe is blijven steken... Omdat ik veel met boompjes, materiaal, kettingzagen, takken, hout en andere zware toestanden moet sleuren, heb ik me een paar dagen geleden zo'n yamaha grizzly 700 fi gekocht. Ik was al lang van plan die aankoop te doen, en nu heb ik de moto weggedaan en zo'n ding gekocht.
Ik ben er alvast redelijk verslaafd aan geworden en heb er gisteren wat tests mee gedaan. Ik heb er een landrover defender een lichte onverharde helling mee opgesleurd, een hakselaar van 1500 kg en een dubbele as kipaanhangwagen van 700 kg. De quad gaf geen krimp. Wel een beetje doortrekken van de wielen maar hij doet het. Ik sta er echt versteld van wat je met zo'n quad kan doen en hoeveel power er inzit.

Volgende zaterdag zetten ze er de warn 3.0 XT op en een koffertje vooraan.Ook ben ik aan 't zoeken achter een mooie mand voor achteraan maar niet zo één die er achterhangt.Dus eentje die op de bagage-drager kan worden bevestigd. Misschien ook nog een rollbar, maar degene die ik al heb gezien is wat te hoog en dus laat ik er eentje maken. De originele bandenset met velgen heb ik erbij gekregen en ze hebben er een nieuwe set grote landbouwbanden (ITP) met alu velgen opgezet in de winkel. Enfin er moet hier en daar nog wat opgevezen en aangeschroefd worden.

Ik zou graag contacten leggen met mensen met quads die graag wat gaan offroaden in de buurt van diest, scherpenheuvel en aarschot om samen wat tochten te maken. Ik ken verder niemand die een 4x4 quad heeft. Iedereen die interesse heeft kan me mailen op bomenjacobs@telenet.be
Ik ga ook redelijk wat gaan rijden in de week, dus korte stukjes van een paar uur. :knikduim:
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

welkom op het forum :wink:
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Welkom op het forum, hou de rubriek 'kalender ritten & vrij rijden ' goed in het oog en je zal snel kunnen gaan mee toeren.
(Volgende week is er al een rit in Tremelo wat naar het schijnt best vettig zal worden)
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

welkom op het forum :)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Hallo welkom hier op het forum. Eerst en vooral proficiat met uw aankoop van uw Grizzly 700 fi dat is gewoon een oersterke en toffe quad.

Aan meer enthousiaste 4x4 rijders is er geen gebrek hier op het forum en het gaat dus perfect mogelijk zijn om met verscheidene ervan op toertochten of ritten mee te gaan.

Hou zeker de subforums kalenderritten en 4x4 sectie in het oog.

Voor de rest zou ik zeggen geniet maar van uw aankoop en nog vele kilometers rijplezier ermee :duimhoog: :wink:
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

hahahaha Welkom! :duimhoog:
Groetjes thuis!

:D
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Welkom :dag: en al onmiddelijk een goede quad keuze , veel plezier ermee.
:bier:
Fonzie
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Fonzie »

Welkom op het forum !
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

welkom, goede keuze ook :wink:
den dj