Show Je Aanhang wagen
-
Quad racer
- Quadrider

- Contacteer:
Show Je Aanhang wagen
hoi,
aangezien ik zelf een aanhang wagen wil maken om mijn quad op te zetten
ben ik opzoek naar mooie voorbeelden
vandaag dat ik dit topic open
hier kun je fotos neerzetten van uwe aanhangwagen
Mvg Quad Racer
aangezien ik zelf een aanhang wagen wil maken om mijn quad op te zetten
ben ik opzoek naar mooie voorbeelden
vandaag dat ik dit topic open
hier kun je fotos neerzetten van uwe aanhangwagen
Mvg Quad Racer
Polaris outlaw 525 IRS
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
Quad racer
- Quadrider

- Contacteer:
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
Quad racer
- Quadrider

- Contacteer:
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:Hij is juist breed genoeg voor de raptor , maar nu met 2 quads is het niet erg handig meer
oke
ja mijne is ook verbreed naja ben er mee bezig
dus moet wel een beetje breed zijn
maar moet nog compleet veranderd worden
en aangezien ik maar 1 quad heb hoef thet niet super groot te zijn
Polaris outlaw 525 IRS
Die aanhangwagen van ons ik perfect voor 1 quad. Doordat hij zo laag bij de grond ligt en lange oprijplaten heeft kunt ge er zelfs met de laagste quad op;
Deze is 2,50m lang en 1,50m breed dit voor het laadvlak. In principe is het best mogelijk om er vooraan nog een bak op te zetten en dan is hij nog lang genoeg.
Op het gebied van rijden is het een droom aanhanger. Die hobbelt niet, slingert niet, en is enorm licht en heeft toch een groot laadvermogen.
Jammer genoeg gaat hij binnekort dus de deur uit en moet hij plaats ruimen voor een groter model. Best is dat ik ineesn zoals Kevin al zei een autoaanhangwagen koop ( autoambulance ) is ook ineens handig voor andere dingen
Deze is 2,50m lang en 1,50m breed dit voor het laadvlak. In principe is het best mogelijk om er vooraan nog een bak op te zetten en dan is hij nog lang genoeg.
Op het gebied van rijden is het een droom aanhanger. Die hobbelt niet, slingert niet, en is enorm licht en heeft toch een groot laadvermogen.
Jammer genoeg gaat hij binnekort dus de deur uit en moet hij plaats ruimen voor een groter model. Best is dat ik ineesn zoals Kevin al zei een autoaanhangwagen koop ( autoambulance ) is ook ineens handig voor andere dingen
-
Quad racer
- Quadrider

- Contacteer:
Charger69 schreef:Die aanhangwagen van ons ik perfect voor 1 quad. Doordat hij zo laag bij de grond ligt en lange oprijplaten heeft kunt ge er zelfs met de laagste quad op;
bedankt voor de informatie
nu weet ik zeker dat ik zon soort aanhangwagen ga maken heb alle benodigdheden ervoor
dus dat gaat wel goedkomen
Polaris outlaw 525 IRS