mijn Z400
thnx voor de comments mannen,
net contact gehad met Dennis van Powerwheels, het laatste onderdeel is onderweg en wordt dus met de rest meegeplaatst einde van deze maand
@ DJ ik doe mijn best hé,
@Jelle, ge gaat serieus uit uw pijp mogen komen.
grtz
net contact gehad met Dennis van Powerwheels, het laatste onderdeel is onderweg en wordt dus met de rest meegeplaatst einde van deze maand
@ DJ ik doe mijn best hé,
@Jelle, ge gaat serieus uit uw pijp mogen komen.
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ben eigenlijk ook zeer benieuwd, weet echt niet wat te verwachten, maar maart komt eraan en ik zit vol ongduld te wachten
@ ~Joachim~
denk toch dat uw KTM wat vlugger gaat zijn (en nog niet een beetje),
maar zien wil ik hem zeker
grtz
@ ~Joachim~
denk toch dat uw KTM wat vlugger gaat zijn (en nog niet een beetje),
maar zien wil ik hem zeker
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
geeft niet vlug op maar denk gewoon dat het niet mogelijk is, als ik u hoorde vertellen over die 525
maar we zullen zeker eens afspreken
hoelang en hoe had jij met deze setup gerodeerd ?
is het aan te raden zo te doen zoals ik met de standaard cil. gedaan heb,
regelmatig in toeren maar nooit te hoog en zeker niet te lang, veel schakelen (afwisselende toeren)
en een 500 km?
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad, met zo in te rijden kun je niet missen.
En wat ook misschien goed is en wat ik altijd doe voor het eerste gebruik: 6 à 8 keer 10min rijden met minimum half uurtje tussen om te laten afkoelen. En heel op het gemak rijden, afwisselen in toeren maar toch nog niet meer dan 1/3.
Die 6 à 8 keer moeten niet in serie na mekaar é. Mag ook een dag tussen. Is gewoon principe van even opwarmen en dan terug afkoelen.
Na dit allemaal een periode zoals jij beschreef. Gewoon rondrijden, eerst heel op het gemak. Na bv 100km al tot 1/2 gas; nog later 2/3 enz. Dit altijd met wisselend toerental.
Als je dit een keer min 500km kunt volhouden zal dit mooi zijn
En wat ook misschien goed is en wat ik altijd doe voor het eerste gebruik: 6 à 8 keer 10min rijden met minimum half uurtje tussen om te laten afkoelen. En heel op het gemak rijden, afwisselen in toeren maar toch nog niet meer dan 1/3.
Die 6 à 8 keer moeten niet in serie na mekaar é. Mag ook een dag tussen. Is gewoon principe van even opwarmen en dan terug afkoelen.
Na dit allemaal een periode zoals jij beschreef. Gewoon rondrijden, eerst heel op het gemak. Na bv 100km al tot 1/2 gas; nog later 2/3 enz. Dit altijd met wisselend toerental.
Als je dit een keer min 500km kunt volhouden zal dit mooi zijn
KFX540
gaat perfect kunnen lukken bij mij, is 10 min tot aan mijn werk en alles binnen door (max 50)
thnx
Patrick
thnx
Patrick
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
strks gaat de quad binnen, en tegen dat ik terug uit zweden ben zal hij wel zo goed als klaar zijn ,
alleen spijtig dat mijn athena big-bore er nog niet is , deze zal dus in de nabije toekomst nog geplaatst worden ,
ik zal zo ook wel wat winst hebben zeker ,
dan kan ik hier al eens aan wennen en zal ik telkens de verschillen wel merken.
grtz en seeya, pics en comments volgen nog
alleen spijtig dat mijn athena big-bore er nog niet is , deze zal dus in de nabije toekomst nog geplaatst worden ,
ik zal zo ook wel wat winst hebben zeker ,
dan kan ik hier al eens aan wennen en zal ik telkens de verschillen wel merken.
grtz en seeya, pics en comments volgen nog
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3419
- Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
- Locatie: tienen, belgie
ik ben benieuwd ! en have fun in zweden !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
voila, vandaag mijn quadje terug gaan halen en ik moet zeggen,
rijdt al wat beter nu, heb overal wat vermogen winst, zowel lage als hoge toeren merbaar meer koppel en nu rij ik nog met gewoon mijn K&N luchtfilter, deksel zit er nog gewoon op, dus volgende stap is zo'n K&N lid erop om hem wat meer lucht te geven, nu zit er sproeier 135 in, die zal dan ook wel veranderd moeten worden, en de stap daarna zal mijn Athena kit worden,
ben dus zéér tevreden over de "winst" die ik heb
alleen mijn duim nu even beginnen trainen want 't gaat toch nogal vrij stroef, zeker de lange ritten gaan pijnlijk worden
grtz
Iche
rijdt al wat beter nu, heb overal wat vermogen winst, zowel lage als hoge toeren merbaar meer koppel en nu rij ik nog met gewoon mijn K&N luchtfilter, deksel zit er nog gewoon op, dus volgende stap is zo'n K&N lid erop om hem wat meer lucht te geven, nu zit er sproeier 135 in, die zal dan ook wel veranderd moeten worden, en de stap daarna zal mijn Athena kit worden,
ben dus zéér tevreden over de "winst" die ik heb
alleen mijn duim nu even beginnen trainen want 't gaat toch nogal vrij stroef, zeker de lange ritten gaan pijnlijk worden
grtz
Iche
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3419
- Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
- Locatie: tienen, belgie
mooi om te horen , en die duim ! daar heb ik ook altijd last van ! 2carbs hebben is niet echt leuk
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: do 10 nov, 2005 10:38
- Locatie: in een huis op een stuk grond