Project WARRIOR
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Hey allemaal, ik zit met een vraagje. Ik zie bij sommige (Nederlands) quads hier dat er een kleine kentekenplaat op zit. Deze heeft het formaat van een motorplaat (21 x 14,3 cm.), maar heeft het kenteken van een auto. Nu wilde ik graag ook zo'n kleinere plaat (zit nu met zo'n grote vierkante). Dus even contact gezocht met een leverancier van kentekenplaten. Die vertelde mij echter dat het niet mogelijk was een autokenteken op dergelijk formaat uit te geven. Dus uiteraard de vraag: hoe hebben jullie dit gedaan, en hoe zou ik toch aan zo'n kleinere plaat kunnen komen? Alvast bedankt!
goe gewerkt, waar ligt da blokje ?
Ik heb nog een paar stukjes nodig
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Haha het is het proberen waard he...maar tegen betaling is alles mogelijkcobby schreef:goe gewerkt, waar ligt da blokje ?
EDIT: Zojuist bericht gehad van de kentekenplaat fabrikant: het feest rondom de nieuwe (motor)plaat gaat niet door. Schijnt niet te kunnen bij de RDW. Dus wederom de vraag: hoe doen jullie dat toch?
Vandaag verder gezocht naar een plaats om te boel te laten stralen & coaten. En dat valt echt niet mee zeg. Net reactie van een bedrijf gehad die het voor 500 euro in orde brengt
Is hier echt niemand die een firma kent die het betaalbaar doet? Hoeft niet perse in de buurt te zitten, maar meer dan 100 km. wilde ik er toch niet voor rijden...
Is hier echt niemand die een firma kent die het betaalbaar doet? Hoeft niet perse in de buurt te zitten, maar meer dan 100 km. wilde ik er toch niet voor rijden...
-
- Quadracer
maat van me heeft het laten doen in hofstade
bij 'metalclean'
hier is er een site van
http://users.pandora.be/metalclean/
bij 'metalclean'
hier is er een site van
http://users.pandora.be/metalclean/
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik zie dat je A armen ook in die doos liggen kijk uit voor je ball joints
en wat ligt er boven op die doos dat lang stuk met precies wielekes is dat ook van de quad
en wat ligt er boven op die doos dat lang stuk met precies wielekes is dat ook van de quad
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Haha had al wel reactie op mijn prachtige balk verwacht...Ik laat het nog heel even spannend, wie weet wat het is? Prijs: hmm, zal er nog ff over nadenken Het is in ieder geval van de quad
En m'n A-armen liggen er ook in inderdaad. Van de balljoints heb ik de rubbers verwijderd en vervolgens een 7 tot 8 lagen schilders tape omheen gedraaid. Dit zal toch genoeg moeten zijn...
En m'n A-armen liggen er ook in inderdaad. Van de balljoints heb ik de rubbers verwijderd en vervolgens een 7 tot 8 lagen schilders tape omheen gedraaid. Dit zal toch genoeg moeten zijn...