outlander 800 LTD
-
- Toeschouwer
outlander 800 LTD
hallo ,
is het normaal als je je pinker aanzet dat dit niet word weergegeven op het informatie scherm , er staan wel richtingsaanwijzings tekens op onder het benzine pijl maar die werken niet , is dit normaal ? als dit normaal is vind in wel dat dit moet worden aangepast
het is model 2008 met volledig digitaal informatie scherm !
vriendelijke groeten baekelandt jonathan
is het normaal als je je pinker aanzet dat dit niet word weergegeven op het informatie scherm , er staan wel richtingsaanwijzings tekens op onder het benzine pijl maar die werken niet , is dit normaal ? als dit normaal is vind in wel dat dit moet worden aangepast
het is model 2008 met volledig digitaal informatie scherm !
vriendelijke groeten baekelandt jonathan
- cyberdrone
- Quadracer
Wel ik heb hetzelfde probleem, en dit heeft te maken met de italiaanse firma die de homologatie van mijn quad heeft gedaan
Mijn pinker indicatie op het dashboard werken niet, enkel op mijn handvat waar de bediening zit is er een knipperlicht dat werkt, alsook wanneer ik mijn sleutel draai tot waar er zogezegd de lichten aanzet werkt ook niet. De lichten moet ik ook weer appart bedienen aan mijn handvat.
Ik vind het ook niet super, maarja, een handige harry zal dit wel kunnen fixen zeker
Mijn pinker indicatie op het dashboard werken niet, enkel op mijn handvat waar de bediening zit is er een knipperlicht dat werkt, alsook wanneer ik mijn sleutel draai tot waar er zogezegd de lichten aanzet werkt ook niet. De lichten moet ik ook weer appart bedienen aan mijn handvat.
Ik vind het ook niet super, maarja, een handige harry zal dit wel kunnen fixen zeker
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Easy Quadrider
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Renegade 800.
Het pinklichtje in het dashboard doet het niet als de pinkers opstaan. Blijkbaar werkt dit enkel bij het model 2008.
De andere lichtjes zoals het grootlicht doen het prima want dan verschijnt het blauwe lampje.
Je zal eens aan de dealer moeten vragen om hem opnieuw te flashen. Toen ik mijn quad ging halen hebben ze hem "geflashed"/"upgrade" om de lichtjes van het grote licht te laten werken.
Verder was het wel interessant om te zien wat zij allemaal konden instellen en zien.
Castelli
Het pinklichtje in het dashboard doet het niet als de pinkers opstaan. Blijkbaar werkt dit enkel bij het model 2008.
De andere lichtjes zoals het grootlicht doen het prima want dan verschijnt het blauwe lampje.
Je zal eens aan de dealer moeten vragen om hem opnieuw te flashen. Toen ik mijn quad ging halen hebben ze hem "geflashed"/"upgrade" om de lichtjes van het grote licht te laten werken.
Verder was het wel interessant om te zien wat zij allemaal konden instellen en zien.
Castelli
-
- Toeschouwer
probleem
hallo
wel mij model is 2008 en ik heb niets van indicatie zelf niet op bediening zelf , ga mijn dealer daar eens over aanspreken ( moto parts wevelgem) .
ik vind als je 17000€ geeft voor een outlander 800 ltd dat alles perfect moet in orde zijn,en dat is niet alleen in mijn geval maar ook voor de renegade en alle andere can_am quads .
de can_am quad zijn zeer dure quads dus moeten in orde zijn !
wat vinden jullie ?
mvg baekelandt jonathan
wel mij model is 2008 en ik heb niets van indicatie zelf niet op bediening zelf , ga mijn dealer daar eens over aanspreken ( moto parts wevelgem) .
ik vind als je 17000€ geeft voor een outlander 800 ltd dat alles perfect moet in orde zijn,en dat is niet alleen in mijn geval maar ook voor de renegade en alle andere can_am quads .
de can_am quad zijn zeer dure quads dus moeten in orde zijn !
wat vinden jullie ?
mvg baekelandt jonathan
-
- Toeschouwer
problemen
wie of wat is acer ?
vriendelijke groeten jonathan baekelandt
-
- Easy Quadrider
Re: problemen
baekelandt schreef:wie of wat is acer ?
Acer is ook iemand van op het forum en rijdt met een renegade 800.
Ik heb hem de vraag gesteld en bij hem werkt het groene lichtje wel
Ga de vraag nog eens stellen waar ik mijn quad gekocht heb.
Castelli
Re: probleem
Natuurlijk heb je volledig gelijk.baekelandt schreef:ik vind als je 17000€ geeft voor een outlander 800 ltd dat alles perfect moet in orde zijn,.
voor dat geld MOET alles perfect zijn!.
voor 17.000 euro koop je ook een auto ... accepteer je het daarbij wel dan dat een pinker indicator het niet doet?
Het hoort gewoon volledig werkend geleverd te worden.
eerlijk gezegd vindt ik het "beschamend"dat je leverancier de machine zo aan je mee "durft"te geven.
dat is nu net de service(ervoor zorgen dat je klant ,klacht/probleemloos kan rijden)
afijn ... mijn gedacht ...
Re: outlander 800 LTD
groen pinkerlichtje moet geprogrammeerd worden; Bij sommige dealers is dit in orde bij de verkoop en bij andere niet.
Werk bij alle moddellen.
Michael
Werk bij alle moddellen.
Michael
-
- Easy Quadrider
Re: outlander 800 LTD
Inderdaad, het is nu op mijn Renegade 800 ook ok.