Hallo,
Ik was daarstraks even bezig m'n broer te helpen met het blok vanonder zijn blaster te halen.
Die achterste motormount die door de achterbrug gaat bestaat uit 2 apparte bouten, aan elke kant van de achterbrug, ik dacht dat het 1 lange ging zijn die door de achterbrug en het blok ging, maar blijkbaar dus niet.
Ik heb die 2 bouten eruit gedraaid, maar nu gaat de achterbrug los, maar het blok blijft nog altijd aan de achterbrug hangen, daar zit blijkbaar toch nog een of andere bus tussen en ik zou nie weten hoe ik die eruit kan krijgen. Want door de achterbrug kan ik er niet aan, die is dicht aan de binnen kant, zo lijkt het toch.
In de service manual en de partschema's vind ik ook niets terug, daar staat 1 lange bout.
Heeft iemand dit al eens gezien bij een blaster en heeft die misschien een tip hoe ik dat blok los krijg ?
Swingwarm/Motormount blaster
Re: Swingwarm/Motormount blaster
hmm dit klopt niet helemaal.
het hoort gewoon een lange bout te zijn.
heb je er al eens met een hamer op te tikt ?
draai er nog eens een bout in aan 1 kant, niet helemaal aandraaie (maar zodat je dus nog ruimte overhoud tusse je boutkop en je achterbrug), en geef eens een paar klappen op die bout.
kijk dan of er iets gebeurt.
heb het idee dat der een as in zit met weers kante schroefdraad erin.
het hoort gewoon een lange bout te zijn.
heb je er al eens met een hamer op te tikt ?
draai er nog eens een bout in aan 1 kant, niet helemaal aandraaie (maar zodat je dus nog ruimte overhoud tusse je boutkop en je achterbrug), en geef eens een paar klappen op die bout.
kijk dan of er iets gebeurt.
heb het idee dat der een as in zit met weers kante schroefdraad erin.
Dat zou wel goed kunnen dat het 1 as is met binnenkant een schroefdraad.
Straks na het werk gaan we die achterbrug samen met het blok omhoog krikken, want als dat 1 as is kan ik die er niet uitkrijgen zolang die achterbrug tussen het frame zit.
Edit:
het was inderdaad een lange bus met aan de binnenkant schroefdraad. 't is ondertussen los en het blok is al onder de quad uit.
Straks na het werk gaan we die achterbrug samen met het blok omhoog krikken, want als dat 1 as is kan ik die er niet uitkrijgen zolang die achterbrug tussen het frame zit.
Edit:
het was inderdaad een lange bus met aan de binnenkant schroefdraad. 't is ondertussen los en het blok is al onder de quad uit.