Voor degene die de petitie eventueel ergens willen uithangen laat mij dan iets weten via pb., dan stuur ik jullie de petitie van cyberdrone door op e-mail. Heb er zelf ook al op een 10-tal plaatsen uithangen en niets dan goede reacties gehad.
mijn handtekening heb je ook, als het goed gegaan is. na dat ik verzenden geklikt heb bleef het zwart uitgezonderd boven de balk.
mss iets laten verschijnen van hartelijk dank uw gegevens zijn opgenomen of iets in die aard indie mogelijk he'. voor de rest dik in orde he'
heb ze ook getekend.
ik ga nog een paar stemmen ronselen door dit artikel ook op de subaru forum ten zetten.
zijn zeer veel kameraden van me die hun steentje willen bijdragen.
voor de petitie te overhandige,kan men dan niet afspreken om met zoveel mogelijk quads de
petitie te overhandiggen.
dit voor de petitie wat kracht bij te zetten, wel in allle rust en met respekt voor het verkeersreglement (niet met open uitlaat)
Als het nog iets uitmaakt, mag er in de quadshop ook een petitie gelegd worden, vandaag daar geweest en lag er nog geen, als iemand zich geroepen voelt en nog moet passeren deze week, anders wil ik er wel eentje gaan leggen als iemand ze me wil mailen.