banden ? ? ; ?
-
- Quad Expert
-
- Quadracer
In de meeste doe het zelf zaken hebben ze die.barossa chetaa schreef:
kan me dan iemant een tip geven waar ik die kan kopen ?
En ook waar ze iets duurder werk materiaal verkopen.
Maar die prijzen liggen tussen de 10 en de 25 €
Dus koop meteen een goeie
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadrider
- Contacteer:
Bandendrukmeters kan je best in een GOEDE autoshop halen.
Pak er eentje die goedgekeurd is door michelin dan meet hij zeker correct.
Vele van die bandenmeters zijn niet te betrouwen.
Als je in modder rijd moet je een lage bandendruk pakken niet zoals ander forumleden hier al vermeld hebben.
Als je op hoge druk rijd dan blijft de modder gewoon tussen je toppen zitten.
Rij je met lage bandendruk dan lost de modder veel rapper tussenuit je banden en zal je ook vele verder kunnen rijden.
Ik rij zowel baan als zwaar offroad ik heb mijn banden nu op 0.5 bar staan en ik vind dit zelfs nog te veel voor offroad.
Pak er eentje die goedgekeurd is door michelin dan meet hij zeker correct.
Vele van die bandenmeters zijn niet te betrouwen.
Als je in modder rijd moet je een lage bandendruk pakken niet zoals ander forumleden hier al vermeld hebben.
Als je op hoge druk rijd dan blijft de modder gewoon tussen je toppen zitten.
Rij je met lage bandendruk dan lost de modder veel rapper tussenuit je banden en zal je ook vele verder kunnen rijden.
Ik rij zowel baan als zwaar offroad ik heb mijn banden nu op 0.5 bar staan en ik vind dit zelfs nog te veel voor offroad.
- raptor350
- Quadracer
Op mijn quad ( de warninglabels ) staat dat er 3.6PSI in de banden moet. Ik heb dit ff omgerekend met deze site: http://www.gbshop.nl/content/informatie ... kenaar.htm
3.6PSI = 0.248211BAR , Dat kan toch niet dat er zo weinig druk maar in mijn banden moet ? Fout omgerekend ofzo ?
Want als ik men bandenspanning controleer staat die mooi op 3.6PSI en als ik met men hand op de band duw gaat hij niet zo extreem in. Lijkt me een goede bandenspanning.
3.6PSI = 0.248211BAR , Dat kan toch niet dat er zo weinig druk maar in mijn banden moet ? Fout omgerekend ofzo ?
Want als ik men bandenspanning controleer staat die mooi op 3.6PSI en als ik met men hand op de band duw gaat hij niet zo extreem in. Lijkt me een goede bandenspanning.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
hey,raptor350 schreef:Op mijn quad ( de warninglabels ) staat dat er 3.6PSI in de banden moet. Ik heb dit ff omgerekend met deze site: http://www.gbshop.nl/content/informatie ... kenaar.htm
dit had ik ook met mijn warrior. ( met noppen banden )
er zat eerst iets van 0.7/1 bar in. was veelste hard.
eenmaal op 0,7 was hij nog hard.
pas bij 0,3 kon ik hem een stukje induwen maar niet dat je zegt een deuk erin duwen.
- raptor350
- Quadracer
Ok , ik heb ook noppenbanden ( de originele nog )quad-racerrr schreef:hey,raptor350 schreef:Op mijn quad ( de warninglabels ) staat dat er 3.6PSI in de banden moet. Ik heb dit ff omgerekend met deze site: http://www.gbshop.nl/content/informatie ... kenaar.htm
dit had ik ook met mijn warrior. ( met noppen banden )
er zat eerst iets van 0.7/1 bar in. was veelste hard.
eenmaal op 0,7 was hij nog hard.
pas bij 0,3 kon ik hem een stukje induwen maar niet dat je zegt een deuk erin duwen.
Inderdaad, bij mij kun je hem ook al wat induwen maar nog niet zoveel dat ik men velg kan beschadigen ofzo als ik eens spring. Dus ik vemoed dat dit wel de juiste bandenspanning zal zijn
Thanks
Owner van yamaha raptor350