ltz 400 tuning
-
- Easy Quadrider
ltz 400 tuning
wat is het beste voor men ltz te tunen
ik wil hem een beetje opvoeren maar niet te veel , en te duur
want anders kan ik beter een R 700 kopen
alléé dat is mijn mening en mijn gedacht toch
alvast bedankt
grtz mark
ik wil hem een beetje opvoeren maar niet te veel , en te duur
want anders kan ik beter een R 700 kopen
alléé dat is mijn mening en mijn gedacht toch
alvast bedankt
grtz mark
jah tunen kost altijd veel geld.
als je nie veel geld wilt steken in tuning moet je inderdaad direct ne 700 kopen. zult ge veeeeel meer power hebben dan je 400.
om te beginnen: uitlaat, luchtfilter en jet kit. zoek wat rond op het forum je zal er genoeg topics van vinden
grtz
Sébastien
als je nie veel geld wilt steken in tuning moet je inderdaad direct ne 700 kopen. zult ge veeeeel meer power hebben dan je 400.
om te beginnen: uitlaat, luchtfilter en jet kit. zoek wat rond op het forum je zal er genoeg topics van vinden
grtz
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Toeschouwer
helemaal mee eensSebastien schreef:jah tunen kost altijd veel geld.
grtz
Sébastien
raptor 700R
andere carb , voor een 300€ heb je al best wat winst.
bij mij zijn ze nu andere carb aan steken (TM40) en andere nokkenassen, normaal heb ik hem volgende week terug, ook heb ik nog een big-bore kit (athena 434cc) maar deze komt er na een tijdje pas op omdat die net te aat geleverd is.
grtz
bij mij zijn ze nu andere carb aan steken (TM40) en andere nokkenassen, normaal heb ik hem volgende week terug, ook heb ik nog een big-bore kit (athena 434cc) maar deze komt er na een tijdje pas op omdat die net te aat geleverd is.
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;