idd k was ook heilig ervan overtuigd dat k een LTR ging hale maarja vinden jullie het niet een beetje raar dar een spikspliter nieuwe quad koopt en daar aan moet sleutelen door fabrieks fout van hun ( between valt het niet onder de garantie)
idd dat is ook de reden wat mijn pa segt dat hij dat niet wil hij zegt'' het is toch GVD niet te geloven dat je dat uitgeeft aan een quad en dan eraan moet gaan sleutelen terwijl het onderdeel al op de markt is, dan koop k lievr een yfz of een kfx''
maar een suzuki is sneller betrouwbaarder heb'k ondervonden op de versnellingsbak na een kawa en yamaha zijn echt heel smal en dat moet ge dan verandere bij the way suzuki is ook een stuk goedkoper dacht'k
ik heb me laatst ook een yfz gehaalt
yamaha he
de nieuwe kawa is ook zeker mooi alleen of de prestaties goed dat weet ik niet, ik rijd nou tegen een ltr maar die staat veel breder als mn yfz, maar mn yfz is nog standaart
die ltr doet zeker niet onder voor die yfz + de ltr staat al breder alleen dat probleem bij de versnellingsbak maar dat is maar hooguit 15 min werk terwijl die yfz breder maken langer duurt en volgens mij ook duurder is qua prijs ik ben normaal voor yamaha maar nu zou ik voor die ltr gaan