prestaties raptor 350

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
ATV-FReaK
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 24 feb, 2008 07:24

prestaties raptor 350

Bericht door ATV-FReaK »

een vraagje over de optrek over de raptor 350

hoe snel trekt hij op van 0 tot ... (pak maar een snelheid) in hoeveel seconden
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

je mag ook alles in 1 topic vragen :roll:

denk wanneer je de zoek functie gebruikt je er wel iets over vindt
ATV-FReaK
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 24 feb, 2008 07:24

Bericht door ATV-FReaK »

toch vind ik niks
L crosser
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2587
Lid geworden op: zo 20 mei, 2007 11:45
Locatie: sittard

Bericht door L crosser »

hij is ongeveer gelijk met een blaster qua prestaties heeft alleen een hogere top (maar persoonlijk zou k niet voor 350 gaan ga je je te snel op vervelen) :wink:
w-tec club member
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

met zoveel vragen stel ik voor dat je hem gewoon eens gaat testrijden,zal je veel meer vertellen dan de meeste antwoorden
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
river d
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 14 mei, 2007 20:35

Bericht door river d »

van 0naar100 pak een 10seconden.heb op blaster en raptor350 gereden en vond de350beter om te rijden en sneller ook.maar een blaster kan een leuk speelgoed zijn.
coolboyke
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 13 mei, 2007 20:12
Locatie: west-vlaanderen

Bericht door coolboyke »

river d schreef:van 0naar100 pak een 10seconden.heb op blaster en raptor350 gereden en vond de350beter om te rijden en sneller ook.maar een blaster kan een leuk speelgoed zijn.
ik vind het juist omgekeerd , een blaster voelt veel vinniger aan , en is ook wel wat sneller(optrekken)
beiden hebben een standaard top van rond de95km/h
en optrekken naar 100 zal moeilijk zijn dan ...:p maar velen hebben een ander tandwiel waardoor een top van meer dan 100 wel mogelijk is ...
grtz
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
ATV-FReaK
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 24 feb, 2008 07:24

Bericht door ATV-FReaK »

gaat hij me zo snel vervelen? het is alleen voor offroad en over 2 jaar (als ik 18 ben zowieso een raptor 700)ben ik die 350 dan al over minder dan 2 jaar beu?
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

Belange niet , een 350 kunt ge ook snel maken. :wink:
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

ATV-FReaK schreef:gaat hij me zo snel vervelen? het is alleen voor offroad en over 2 jaar (als ik 18 ben zowieso een raptor 700)ben ik die 350 dan al over minder dan 2 jaar beu?
niet iedereen word het beu, langs de andere kant als je je quad van 'band tot stuur' kent qua reactie en dergelijke kan het juist leuker zijn ermee te rijden omdat je hem echt voor 100% onder controle gaat kunnen houden en dus ook wat kan voorspellen wat ie gaat doen en zo kun je er nieuwe dingen mee proberen
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
tim1988
Quadrider
Quadrider
Berichten: 251
Lid geworden op: wo 25 jul, 2007 09:14
Locatie: Werchter
Contacteer:

Bericht door tim1988 »

coolboyke schreef:
river d schreef:van 0naar100 pak een 10seconden.heb op blaster en raptor350 gereden en vond de350beter om te rijden en sneller ook.maar een blaster kan een leuk speelgoed zijn.
ik vind het juist omgekeerd , een blaster voelt veel vinniger aan , en is ook wel wat sneller(optrekken)
beiden hebben een standaard top van rond de95km/h
en optrekken naar 100 zal moeilijk zijn dan ...:p maar velen hebben een ander tandwiel waardoor een top van meer dan 100 wel mogelijk is ...
grtz
Top van 95 km/h jaja die blaster miscchien maar als je raptor 350 zo traag gaat dan zou ik da vijzeke aan uwe gaas maar eens opendraaien mijne ging standaard 118 op de teller nu met die hoge modderbanden wel wat trager ook in optrekken.
Maar mijne kameraad haalt met zijn blasterke maar 95 maximum en diee heeft een open uitlaat van rino steken en da spel trekt ook iets TRAGER dan mijn raptor 350.
Ik heb ook al wel eens met zijne blaster gereden en ik vind da echt nen tegenvaller. Niet alleen prestaties maar ook wegligging :duimlaag: als ge dat serieus verbreed zal da misschien beter zijn maar deze blaster heeft ookal spoorverbreders steken
coolboyke
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 13 mei, 2007 20:12
Locatie: west-vlaanderen

Bericht door coolboyke »

ja inderdaad de weggliging van een balster standaard is ind niet om U tegen te zeggen , maar ik ben er zeker van , dat een blaster in de sprint rapper optrekt dan een 350 raptor ...(stand vs stand)
en kdenk als den uwen standaard 120 gaat , da der serieus iets scheelt met uw teller ...
en een getunde blaster met uitlaat en zo zeker en vast! :crossercool:

Toegevoegd na 1 minuten:
ATV-FReaK schreef:gaat hij me zo snel vervelen? het is alleen voor offroad en over 2 jaar (als ik 18 ben zowieso een raptor 700)ben ik die 350 dan al over minder dan 2 jaar beu?
je zal die raptor 350 niet zo snel beu komen als hem tuned ! kijk ma na Kevin , een beter voorbeeld kan je niet vinden :lol: :duimhoog:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Bericht door yamahakoppel »

z400_racer schreef:
ATV-FReaK schreef:gaat hij me zo snel vervelen? het is alleen voor offroad en over 2 jaar (als ik 18 ben zowieso een raptor 700)ben ik die 350 dan al over minder dan 2 jaar beu?
niet iedereen word het beu, langs de andere kant als je je quad van 'band tot stuur' kent qua reactie en dergelijke kan het juist leuker zijn ermee te rijden omdat je hem echt voor 100% onder controle gaat kunnen houden en dus ook wat kan voorspellen wat ie gaat doen en zo kun je er nieuwe dingen mee proberen
ik reed eerste met de warrior 350 was die na 3 maanden al beu, trok niet snel genoeg de top lag te laag omdat ik enkel op de baan rijd
heb nu de 700 raptor begin hem nu toch al redelijk op de baan te houden tijdens het driften , mijn vriendin rijd nu met de warrior ze vindt ook wel te min maar een 700 is te veel voor haar en de suzuki 400 vind ze niet mooi maar ze speelt met de warrior op de baan ze begint hem nu goed te kennen en haalt heel wat toeren uit :duimhoog:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ATV-FReaK
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 24 feb, 2008 07:24

Bericht door ATV-FReaK »

haha een raptor 700 is ook mooi

maar als ik dat koop komen jullie dan naar mijn begrafenis?
denk wel dat die raptor 700 het minste onderhoud nodig heeft

en ja idd die raptor 350 van kevin is echt mooi :honger: :knikduim:

en die heeft een stoer uiterlijk :duivel3:
tim1988
Quadrider
Quadrider
Berichten: 251
Lid geworden op: wo 25 jul, 2007 09:14
Locatie: Werchter
Contacteer:

Bericht door tim1988 »

coolboyke schreef:ja inderdaad de weggliging van een balster standaard is ind niet om U tegen te zeggen , maar ik ben er zeker van , dat een blaster in de sprint rapper optrekt dan een 350 raptor ...(stand vs stand)
en kdenk als den uwen standaard 120 gaat , da der serieus iets scheelt met uw teller ...
en een getunde blaster met uitlaat en zo zeker en vast! :crossercool:

Toegevoegd na 1 minuten:
ATV-FReaK schreef:gaat hij me zo snel vervelen? het is alleen voor offroad en over 2 jaar (als ik 18 ben zowieso een raptor 700)ben ik die 350 dan al over minder dan 2 jaar beu?
je zal die raptor 350 niet zo snel beu komen als hem tuned ! kijk ma na Kevin , een beter voorbeeld kan je niet vinden :lol: :duimhoog:
ik heb dit meerdere keren getest met mijn kameraad en da blasterke met uitlaat op was geen enkele keer sneller als mijna standaard 350 niet in trekken en op snelheid vlam ik hem los voorbij.
ik ga minstens 10 km/h sneller
dus je mag me vertellen wat je wilt ik heb het getest dus ...
heb jij het alwel een keer getest?!
Plaats reactie