new members
-
- Quadrider
- Contacteer:
new members
dit topic gaat over de nieuwe leden die de laatste tijd maar toe komen. ik weet dat ik ook nog niet lang lid ben. anyway, het was dus om te zeggen dat het me echt begint te frustreren dat ze hier op het forum komen en NOOIT de zoekfunctie eens gebruiken altijd krijg je dezelfde vraag te horen als 'beste beinnersquad,...' en dit begint me echt te ennerveren (irriteren). of dingen zoals voor elke vraag een nieuw topic maken, dit kan je wel 1 keer voorvallen maar sommigen trekken het echt in het belachelijke. het is nu niet dat ik melig wil klinken of iets tegen nieuwe members heb maar for god's sake man, op een maand kom je 10 keer hetzelfde tegen. als mensen ertegen zijn dat ik dit post wees dan zo vriendelik om het te zeggen aub want ik wou gwn weten of er nog geïrriteerden waren.
dit was mijn mening en geen belediging ofzo he grtzz jeremy
dit was mijn mening en geen belediging ofzo he grtzz jeremy
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
-
- Quadracer
ik ben het met je eens, steeds dezelfde vragen...
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD
vind het ook ellendig maar wat ga je er aan doen ze zoveel mogelijk proberen een link naar de bestaande uitleg geven
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Kijk mensen jullie zijn weer op de goede weg... een topic starten waaruit een eindeloze onzinnige discussie gaat voortstromen. En wat bereiken jullie hier mee? niets, nada, niente, rien du tout... Praat er eens met de moderators over via msn of via PB of mail of gsm of tam tam en probeer hiervoor een oplossing te vinden. Ik ben er zeker van als jullie wat zoeken dat er hier een voor bestaat. Maar ga hier niet weer een eindeloze discussie starten.
Het is het niet waard.
Groenten SImon
Het is het niet waard.
Groenten SImon
--HoNdA 400--
-
- Pro Quadrider
de zoekfunctie werkt van geen kloten vind ik ! is toch veel gemakkelijker van het te vragen dan heel de tijd te zoeken , zo erg is het nu ook niet he ...
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Gewoon resoluut en vriendelijk reageren dat ze zoek functie moeten gebruiken en verwijzen naar de sticky topics die vaak de courante vragen beantwoorden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
hier sluit ik me bij aan.zilladude schreef:de zoekfunctie werkt van geen ***** vind ik ! is toch veel gemakkelijker van het te vragen dan heel de tijd te zoeken , zo erg is het nu ook niet he ...
hij voldoet wel maar als je iets opzoekt krijg je 1xxx topic die er nieteens over gaan...
dit vind ik het enigste min puntje en daarom zullen de nieuwe members ook maar gewoon meteen een topic maken met hun vragen.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
hier sluit ik me ook bij aan , bij mij werkt die supper .OpticalNicolas schreef:bij mij werkt de zoekfunctie hoe ik het wil, je moet ze alleen goed instellen zoals ralph al vertelde
maar ik vind het belaggenlijk dat er elkenkeer een nieuw topic komt wat er op staat
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Tegenwoordig hoeven sommige vragen niet eens meer opgezocht worden, omdat ze bijna allemaal bovenaan staan omdat ze zo onnozel veel gesteld worden... Welke quad? Hoe snel? Bla bla bla... Uiteindelijk komen daar onnozele discussies uit, die ik de laatste tijd alleen maar zie. Nee een Banshee is sneller... nee een Raptor 350 is echt wel sneller als een Blaster... Nee een KTM is echt kut, je moet een Honda nemen Bla bla bla... Rijd gewoon en loop niet te z e i k e n, het gaat erom dat je lol hebt en niet dat je toevallig een quad met meer cc hebt ingehaald.
Sorry wilde even me gal spuwen, want heb een kut dag...
Sorry wilde even me gal spuwen, want heb een kut dag...
-
- Quadrider
- Contacteer:
ik zeg toch dat het niet bedoeld is om af te snauwen, maar als ze in een topic lezen dat ze de zoekfunctie moeten gebruiken, en dan stellen ze een uur later weer dezelfde vraag. het was niet men idee om ze te verbannen of er iets aan te doen, ik wou gewoon de mening van anderen weten.FlangleR schreef:leven en laten leven en verwijzen naar de faq's zo blijft een forum goed draaien
een nieuw lid word ook niet graag afgesnauwd natuurlijk
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
bedoel er niets mee op u hoor,is gewoon algemeende_jerre schreef:ik zeg toch dat het niet bedoeld is om af te snauwen, maar als ze in een topic lezen dat ze de zoekfunctie moeten gebruiken, en dan stellen ze een uur later weer dezelfde vraag. het was niet men idee om ze te verbannen of er iets aan te doen, ik wou gewoon de mening van anderen weten.FlangleR schreef:leven en laten leven en verwijzen naar de faq's zo blijft een forum goed draaien
een nieuw lid word ook niet graag afgesnauwd natuurlijk